Het mag wat casual ogen. Ik zit te kijken naar Molequin banden - want mooie kwaliteit, in korte lengte leverbaar en met quick release- alleen vind ik het lastig om voor te stellen hoe het geheel eruit gaat zien.
Zwart, lichtbruin, taupe of juist een heel andere kleur? Grained calf vind ik mooi of zou je eerder een suede doen als het wat meer casual mag?
En als het bandje ook nog mooi staat op de Tudor BB58 is het helemaal mooi, zodat ik kan wisselen.
Qua soort band goeie idd! Dankje. Nu nog de kleur…hier helaas geen voorbeelden van combi’s met two tone. Maar onze brand ambassador weet misschien raad ?
Op de engine turned bezel (03) is het heel tof. Zelfs beter dan de jubilee zou ik zeggen. En what
the heck, gooi die 2-tone ook maar op een mooie molequin!
Bedankt voor jullie bijdragen.
De 1603(0) op leer vind ik top, zoals die afbeeldingen hier van @Watch2Morrow . Maar blijkbaar is het niet voor niets dat ik online erg weinig voorbeelden zie van two tone op staal gezien de overall meningen hier. Ik ga dan heel eigenwijs toch maar zelf wat uitproberen. Is het niks dan gaat de band op de BB58.