Advies leren band two tone DJ

Mijn Rolex Datejust 1601 draagt natuurlijk geweldig op de jubilee…en…ik zou ook graag willen afwisselen met een leren band.

Het mag wat casual ogen. Ik zit te kijken naar Molequin banden - want mooie kwaliteit, in korte lengte leverbaar en met quick release- alleen vind ik het lastig om voor te stellen hoe het geheel eruit gaat zien.

Zwart, lichtbruin, taupe of juist een heel andere kleur? Grained calf vind ik mooi of zou je eerder een suede doen als het wat meer casual mag?

En als het bandje ook nog mooi staat op de Tudor BB58 is het helemaal mooi, zodat ik kan wisselen.

Wat zou jouw advies zijn? Dank!

1 like

Ik heb nog nooit een mooie combi leer/TT DJ gezien :zipper_mouth_face:

3 likes

laat die van mij dan de eerste zijn :grimacing:

2 likes

Brand Ambassador @Rolopalooza weet raad :muscle:

https://watchbandit.com/rolex-datejust-36-strap-guide-by-watchbandit/

5 likes

Qua soort band goeie idd! Dankje. Nu nog de kleur…hier helaas geen voorbeelden van combi’s met two tone. Maar onze brand ambassador weet misschien raad :slightly_smiling_face:?

:woozy_face:

4 likes

https://www.google.com/search?q=two+tone+dj+leather+strap&client=firefox-b-m&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiD-qP4_5n5AhVK6qQKHd_LCfAQ_AUIBigB&biw=396&bih=743

1 like

Cognac band icm blauwe dial vind ik wel mooi.

Bovenstaande zou ik jubilee houden of zwart glad / croc leer denk ik.

1 like

Liar liar pants on fire

Molequin. Voor een Roman witte plaat weet ik het zo net nog niet.
Moi!

2 likes

Leer op een datejust niet doen. Heb het ook geprobeerd op mijn 16030.

1 like

Two tone met leer vind ik niet zo.

Wellicht met een witte band dat het nog wat kan worden.

1 like

Two tone moet niet op leer :expressionless:

3 likes

Eigenlijk moeten alle horloges op staal🤭

Dat dan weer niet :grin:

1 like

Sure? Kan prima. Zolang je maar de juiste bandjes uitkiest.

4 likes

Na al die foto’s is het inderdaad duidelijk. Daar moet een stalen band op :+1:t2: :grin:

Leer is prima te doen op een 16030. Of het beter is dan een jubilee? Nope.

2 likes

Op de engine turned bezel (03) is het heel tof. Zelfs beter dan de jubilee zou ik zeggen. En what
the heck, gooi die 2-tone ook maar op een mooie molequin!

1 like

Bedankt voor jullie bijdragen.:slightly_smiling_face:
De 1603(0) op leer vind ik top, zoals die afbeeldingen hier van @Watch2Morrow . Maar blijkbaar is het niet voor niets dat ik online erg weinig voorbeelden zie van two tone op staal gezien de overall meningen hier. Ik ga dan heel eigenwijs toch maar zelf wat uitproberen. Is het niks dan gaat de band op de BB58.

1 like