Advies leuke two piece voor €5500

Destijds zitten twijfelen tussen een BB36 en Speedy.
Bijna alle AD’s in NL bezocht en steeds maar weer passen.
Ook elke keer weer van deze moet het worden. Tot nu toe geen moment spijt van gehad.
En in @TheWornWatch zijn budget nog 3300-3500 overhouden is lekker.
Kan je een ander leuk Horloge van kopen.
Zoals inderdaad een Speedmaster. Heel misschien een 16013 met witte plaat voor de afwisseling.

1 like

Hier nog een idee van wat ik zelf zou doen misschien

Pelagos 2 liner (kan ik aanraden)

En als autofreak een tag heuer Monaco voor wat kleur:

3 likes

Mooie set, maar op zo’n

…zijn die denk ik wel iets teveel van het goede qua formaat.

2 likes

Staat was prima hoor ;). Waren wat gebruikssporen na hem elke dag te hebben gedragen.

Nu tijdelijk weer terug naar mijn Tissot…

Maar dan wel deze:

Bron: Monochrome Watches

Edit: dat gaat vrijwel zeker boven budget zijn…

Kan er ook weinig overzeggen inderdaad was gewoon een mooi horloge!

Maar het was vooral de wijzerplaat die mij deed twijfelen.

1 like

Leg er €500 bij en ik heb er drie voor je :rofl:

2 likes

Mooie iwc Pilot (https://link.marktplaats.nl/m1488098185) en een leuke Tag Heuer batterij versie waar je geen onderhoud aan hoeft te geven erbij ofzo. Komen nog wel eens leuke op mp te koop; https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1500466196-tag-heuer-aquaracer-way101b-300m-43mm-quartz.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Gewoonlucas begint na zoveel posts toch wel erg bijzonderlucas te worden. Hahahaha.

3 likes

En dan nog even serieus. Heb ook een kleine pols 17cm +/- een mm’s afhankelijk van het weer. Heb ook een 42mm Speedy en 42mm Seamaster en dat gaat uitstekend.

Haha ben bijzonder, bijzonder wispelturig :crazy_face:

Maar gaat ook om hoe plat je pols is. Ik push echt net tegen de 16cm aan dus alles ook vrij snel groot op mijn pols.

De Omega Seamaster Mid Size is een perfect formaat horloge. Een hoop van de adviezen hierboven vallen daarin. Ik heb de MidSize ooit gekocht als “Bond idee”. Vervolgens toch de echte Bond gekocht en nu is de eerste weer in de verkoop. In jouw geval zou ik dan de grens gewoon onder de 40mm leggen. Maakt keuze ook veel makkelijker.

Dan is de PO 39.5mm ook prima optie, beetje dik maar dat is ook wel oke.

Zit ook over te twijfelen want is echt een heel gaaf horloge.

3 likes

Doen!!! En in de Aqua Terra hoek zitten ook nog wat mooie exemplaren in deze maten.

Nou, pak die knaller van @kloetster in het blauwe. :heart_eyes:

1 like

Deze twee als je het mij vraagt…

5 likes

Welke horloges heb je verkocht?

Dit was van januari 2020 :sweat_smile:

Ben ondertussen zn 10 Rolexen verder en heb helaas de 5500 gepasseerd budget wise 🥲

3 likes

Haha ik dacht namelijk al iets klopt er niet :sweat_smile:
Heb al veel mooie Rolexen voorbij zien komen. Je nickname zou bijna GewoonRolexLucas zijn :sunglasses::+1:

1 like

Jaa gotta catch them all!

Ondertussen geniet ik nu van deze schitterende GMT!

4 likes