Advies leuke two piece voor €5500

Is ook zeker een optie !

Op het moment ook naar een van deze aan het kijken!

Of

@willemC

Ik vind de oude Smc dus niet mooi door die flakke dial…

Ik vind de wave dial en openback dus helemaal geweldig bij deze.

@Santa_Sangre

Is ook een mooie optie ja :crazy_face:

7 likes

Met de kortingen en jouw ervaring met van Willigen zou ik sowieso voor een nieuwe Omega Seamaster gaan, aangevuld met een DJ op jubilee. Thank me later.

1 like

Ook een goede optie. Ik vind die omega persoonlijk van die 3 het mooiste.

Ik zou ook voor een Speedmaster gaan!
Als je de reduced neemt met 39mm hou je nog redelijk wat budget over voor bijv een duiker.

  1. Speedmaster Reduced
  2. Seamaster zwarte plaat

Heb ik eerder gehad. Nooit meer :sweat_smile:

3 likes

Jammer haha

3 likes

Tja mijn chrono module was 2 maanden na aanschaf stuk gegaan… horloge was zelfs door de dealer total los verklaard haha

1 like

Dat is minder :sob: helaas had ik ook zo een gevalletje binnen de eerste week na aanschaf. Toen netjes op kunnen lossen met de verkoper, en het horloge laten maken.

1 like

Ja ik kreeg een fikse korting op een Air King 5500, super opgelost.

1 like

Echt een Hollander. Voor een dubbeltje op de voorste rij. :laughing:

  1. Speedy pro

  2. Nomos minimatik blauw (ja geen zwart)

Mja. Eigenlijk is 5500 net te weinig voor twee leuke klokjes. Rek je budget even op tot 9k en haal echt wat leuks. Go big or go home.

14 likes

Was nou maar naar Van Willigen gegaan !

2 likes
  1. SBGV207 als Japans icoon, omdat de 44GS kast in mijn optiek de bakermat van de grammar of design vertegenwoordigt, en omdat de quartz een markant en uniek uurwerk is. 2600 Euro.

  2. Omega Railmaster, ook een icoon, maar niet gedoodverfd. Je vindt ze voor 2800 tot 3500 Euro in goede conditie op staal. In theorie mag je er voor je budget 2900 Euro aan verspijkeren, dus dat wordt zoeken naar de juiste versie.

Twee maal zwart, twee maal op staal, allebei 40mm, met totaal verschillende techniek en pedigree. :slight_smile:

8 likes

:dog:

6 likes

Hahaha :joy: maar Jur kan het niet allemaal alleen in de gaten houden uiteraard.

OT: koop die GS gmt quartz nou gewoon. Al het andere wat je erbij zou kunnen kopen is irrelevant.

1 like

Ik hoop dat het goed voelt :+1:

Hij heeft wel gewoon gelijk… En wat @junior zegt. Jij bent nu de regels aant breken. Dus misschien verstandig die reactie nog even aan te passen als 't nog gaat.

Ik zal je niet vlaggen omdat anders @TheWornWatch zijn topic dicht gaat.

Oh ja on topic Lucas, speedy is altijd een mooi idee :+1:

2 likes

Hij is nog zo vriendelijk het te melden, liever een forum politie agent dan een forum CIA agent

1 like

Daar zou ik ook niet zo van gediend zijn zeg ik eerlijk, maar hij bedoelt het goed in naleving van de regels, en het dialoog is door hem geopend, dus je zou hem gewoon privé van repliek kunnen voorzien, zij het in ferme bewoordingen natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye: ‘Gewoon’ onderling!

2 likes