Advies leuke two piece voor €5500

€ 5.500?


€ 5.000,-

https://www.ten2two.nl/product/omega-constellation-quadra-chrono/
€ 500,-

Opgelost.

Ik begreep later uit reacties dat de TS advies vroeg. Dus daarom dat ik verder ook niet meer zit te zeuren dat dit overplaats moet worden. Verder ga ik ook niet verder met Herman in gesprek.

De titel was niet duidelijk genoeg?:smirk:

10 likes

Of toch maar voor een one piece gaan…? Moet je wel nog even je budget ophogen:

https://www.invictastores.eu/nl/heren/glycine-airman-airfighter-gl0046-herenhorloge-46mm/

Helaas wel uitverkocht, anders had je € 2870,00 (35%) kunnen besparen.

1 like

:laughing::laughing::laughing::laughing:

1 like

Een vette Tudor Black Bay en een mooie vintage Omega Constellation, van beide zijn er regelmatig mooie exemplaren te koop hier. Dan heb je nog 1k over om op te doen aan bier en lapdances.

We horen het wel!

1 like

Ik zou zelf de Speedmaster Pro Moonwatch nemen, dus diegene die ik al heb :wink: … met daarbij een Seiko SPB077J1 (als het per se zwart moet zijn) of, maar dan gaan we over het budget heen, een Seamaster 300M of Tudor BB erbij.

Lekker man, kunnen kiezen met een zak geld onder je kussen. :ok_hand:
Succes met de definitieve keuze. Ik ben benieuwd.

1 like

Ligt het aan mij of ziet die bracelet niet gigantisch gepolijst uit?

Dit is wat ik een beetje voor mij zie:

Aller eerst het icoon, speedy pro zal altijd wel in de collectie passen.

En dan de underdog die ook al een tijdje door mn hoofd gaat.

Dit zal natuurlijk duurder worden dan €5500 maar ik heb wel een buffertjec :stuck_out_tongue:

Maar dan blijft dit ook altijd nog knagen…

Gelukkig gaan mijn vriendin en ik morgen lekker naar Amsterdam en kan ik alles gaan passen wat ik wil :joy: helaas zal ik dan ook weer uren in de handtassen winkels enzo rond moeten hangen…

8 likes

Hm… :thinking:
Zit je nou te pochen met deze post? Of heb je geen idee van de waarde van geld in dit geval? Die A11 is 9k toch? Dan mist TS zo’n 3,5k, waar de meeste mensen ongeveer een maand voor moeten werken om dat bruto te verdienen. Dan na belasting houden normale mensen daar zo’n 2k van over waar ze ook een huis en eten van moeten kopen…

4 likes

Doe dr de groetjes van me xoxo

1 like

Nope…
Ik keek naar de eisenlijst van TS en ik vond dat dat horloge wel een hoop dingen afvinkte behalve de prijs dan…

En als ik ooit het idee had om te pochen dan had ik wel een gouden day date gekocht en geen speedmaster of wel soms?

1 like

Zo is dat :joy::+1:

1 like

Prima maar dan laat prove berichten lekker privé. Meld het aan Jur als je het vervelend vindt ofzo (hoewel dat vrij hypocriet zou zijn :thinking:)

But let’s agree to disagree

1 like

Speedmaster was ik snel weer op uit gekeken. Zat vandaag toevallig even naast iemand met een Speedy en merkte echt dat ik er helemaal geen klik meer mee heb. Als jij de Speedy echt mooi vindt dan meteen kopen, maar als jij deze wil kopen “omdat het zo’n icoon is” kijk dan alsjeblieft verder en ontdek wat je zelf echt mooi vindt.

Ohja, mijn advies: Tudor Black Bay 36 met blauwe plaat en de Black Bay 58

1 like

Gaan voor een speedy en een Sinn 104st witte of blauwe wijzerplaat

Die Seamaster is toch 42mm Diameter en Lug to Lug 50mm?
Gaat dat lukken met je pols maat?

Als toolwatch mag het wat groter maar ja …

1 like

Snap ik. Niemand zag aankomen dat @daffie dat ding langer dan twee dagen zou houden, dus je grijpt er nu eigenlijk net naast hè. :wink: … zonder gekheid, die GMT is wel een hele fraaie GS!

Een Rolex, tja ik moet oppassen wat ik erover zeg op HF. Meer fans hier dan op RF. :sunglasses: Laat ik het zo zeggen, ik zou zelf eens wat anders kiezen. Hoewel deze DJ wel een fraaie is, zonder fluted gedoe. Zelf zou ik er een Oyster aanknopen, maar ook dat lijkt op HF not done.

Had gisteren een afspraak in Loetje (bij CS). Ben gelijk ook even bij Gassan naar binnen gelopen, niet op de Dam (was veel te druk) maar op de Nieuwe Uilenburgerstraat waar ook de Rolex boutique zit. Snoepwinkel! Ben altijd zo blij dat ik geen geld heb, … man man ik zou er met tassen vol naar buiten lopen. :rofl:

3 likes

Toon wat lef en koop een “icoon” en een out-of-the-box microbrand!!!:medal_sports:

1 like