Advies leuke two piece voor €5500

Ik zit met mijn harde zwoegen net iets boven de helft van dat… Tjah ben ook niet het gemiddelde…

1 like

Welke microbrand zou jij aanbevelen?

koop een Brunmontagne :grinning:

1 like

:laughing: 17 days…and counting! :open_mouth::+1:

@TheWornWatch go for it! Ik denk dat deze 39 een mooie maat is voor jouw pols (tov de 42 Speedy) :ok_hand:

3 likes

… 17, damn! Dat is wel een record denk ik? :joy:

2 likes

8 likes

:rofl: close…

Echt vriendelijk ben jij niet ingesteld hè? :thinking:

3 likes

Doorsparen v j DateJust en die elke dag dragen. Twee horloges van mindere statuur gaan je vermoedelijk niet lang bekoren.

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Geheel in de geest van het forum raadt hij aan om het budget een ietsiepietsie op te rekken. Doorrrrrrrsparen. :joy:

Een waar woord! Wat is nou 9100 euro voor een 14-jarige? Een fooitje! Steek je je sigaar mee aan. Maar roken is slecht knul, denk daaraan.

6 likes

Ik blijf de gedachtengang die leidt tot een topic als dit altijd geestig vinden.

‘Goh, ik heb hier 6k liggen. Ik weet niet waar ik het aan wil uitgeven maar horloges zijn wel grappig. In ieder geval … ik. Moet. Het. Uitgeven. Help, HF!’

14 likes

@TheWornWatch ik wil ook naar een mooie 2 of eigenlijk 3 piece collectie. Weet het alleen ook nog niet zo goed. Wat is nou echt mooi naast de Tudor. Een mooie Oyster Perpeutual 39 mm met witte of rhodium dial? Een Airking wellicht? maar iets houd me toch tegen met de airking. Lastig man, ik hou je in de gaten wellicht een mooie ingeving hier😂

Je ziet ook nooit iets in de trant van: goh, bedankt voor de tip. Nooit aan gedacht, dat wordt hem!

Vooral niet als het een klassieker/icoon moet zijn.

Als je twijfelt tussen twee, dan kan ik het mij nog wel voorstellen… Om voor- en nadelen te zoeken om een keuze te maken.

Speedy altijd goed en dan een Breitling Super Oceaan Heritage als duiker?

1 like

@Taconew waarom stuur je geen pb.

Dan ga ik je per pb antwoorden.

5 likes

Beide list 4700 euro, even kijken x2 … nee, dat lukt niet voor 5500 (denk ik). :wink:

Wel een mooie keuze trouwens, ook die Breitling!

2 likes

Nope, heb gelijk je post even aangepast. :wink:

@TheWornWatch; Inlezen en gewoon iets kopen,…verkoop iets,… weer inlezen met een hoop voorpret en koop weer iets,… etc.
Gewoon lekker genieten! :+1:

6 likes

Precies! Los van dat dit de hobby maakt, missen we anders een hoop mooie situaties. Dat zou zonde zijn.

1 like