Advies leuke two piece voor €5500

Tip is dus om flipperkoning te worden :crazy_face:

Geen idee, verschilt het met wat 9100 euro voor een 40, 50 of 60 jarige is? :slightly_smiling_face:

1 like

De bovenste is mijn favoriete configuratie van de modernere DJ’s met smooth bezel, en die rode datumschijf doet t em he?. :+1:

Ik had hem een tijdje geleden ook al eens gepost.

Ik had t wel geweten! :wink:


2 likes

Ik ben er ook naar opzoek en heb er een op het oog! Alleen liefste heb ik er een uit 2018/2019 maat nergens te vinden…

1 like

Nee. Lees je in. Kijk wat je mooi vindt. Denk erover na. Koop iets.
Na een tijdje is klik weg of wil je wat anders. Verkoop je iets. Lees je weer iets. Zoek je weer iets. Koop je weer iets.

Neem de tijd ervoor.

Ja. :grin:

Daar laat ik het bij, anders gaat het topic weer dicht. :sweat_smile:

Welnee.
Dat krijgt de jongste hier (11) per jaar aan zakgeld.

Zijn hier nog jongere leden?!
Lachen, ik dacht dat ik de jongste was… maar 9100 euro per jaar aan zakgeld is wel een random bedrag. Maak er dan direct 12000 van. :laughing:

Nou, eigenlijk is het iets meer, €200 per week maar daar moet hij dus ook op school de snacks van betalen.
Hij besteedt de centjes goed btw, want de alleenstaande moeder van een klasgenootje komt twee maal per week zn kamer opruimen a €25,- per keer. Leuk ding !

13 likes

De struggle, snacks zijn duur.
Weet u ook of hij extra geld krijgt voor broodjes?

I know, I know erg off topic dit sorry

Altijd herres, als ik een broodje wil eten.

11 likes

Niet van mij. Hij was hier erg teleurgesteld over en suggereerde vervolgens dat het mijn schuld zou zijn als hij in drugs zou gaan dealen op school. Het bijstandsmoedertje had hij al gecharterd voor transport en opslag…

Speedy gebruikt €3000,- Staat breitling soh 42 hier tk voor ruim onder €2500,- Moet kunnen dus.

1 like

Zo iets, letterlijk en figuurlijk klopt het :wink: (incl klein spellings foutje)

2 likes

Oké, als je geen jong of nieuw spul wil gaat dat wel lukken. Ik wist trouwens niet dat die Breitling zoveel afschreef. WOW!

1 like

Grand Seiko en Damasko

Ik weet er anders eentje te koop, met een mooie zwarte plaat :smile:

1 like

Lol,
Maar ik ben tevreden met mijn collectie zoals ie nu is. DD is iets te opvallend voor iemand van mijn leeftijd vind ik.

1 like

image

10 likes

Dat is er een steek(je) waar sommigen zich door aangesproken zullen voelen denk ik, je ziet er namelijk nogal wat passeren.

het is eerlijk gezegd ook niet mijn ding :shushing_face: