Advies leuke two piece voor €5500

Welnee een volgouden met glimmende steentjes, eigen wijzerplaatje erin… roze bandje eraan met een luipaardpatroon en je bent helemaal tof. Voor foto’s verwijs ik je graag naar @HanDavinci. Die voelt zich ook nog jong. :sunglasses: :joy:

Ik weet niet of het ook is waar @TheWornWatch naar op zoek is.
Zou toch gewoon de saaie Speedy adviseren! :wink:

Beetje bling kan wel…

3 likes

Zonde hè. Net als een two-tone Dweller, man man … hoe maak je van een mooie toolwatch een Aziatisch hebbeding. Sorry, not my cup of tea deze Seamasters. De stalen met zwarte of blauwe plaat wél. :sunglasses:

2 likes

Is geinig voor een halfuurtje in het openbaar en na dat halfuurtje is ie gestolen. Sowieso als je ook met het openbaar vervoer reist Dit is ook de reden dat ik altijd mijn horloges onder mijn mouw draag en zo min mogelijk opvallende horloge draag…

1 like

Ik leg ze in de kluis. Overdag draag ik uiteraard een nepper.

1 like

Ik koop een echte , verkoop deze na een week en zeg dat hij in de kluis ligt…

5 likes

:rofl::joy:

Dat werkt ook, en niemand kan het checken.

Kan niet anders dan dat dit een geintje is…
Maar ik zou niet zo snel een fake dragen, als iemand vraagt is ie echt dan kun je nooit eerlijk antwoorden met ja. En ook het gevoel van een echte dragen kan natuurlijk niet verslagen worden door een nepper.

I’m not your buddy, pal. :slight_smile: Die had ik eigenlijk in het voorsteltopic van Guy willen gebruiken. Maar goed. Hier kan het ook.

4 likes

Bijzondere dial van die IWC, gaaf joh!:heart_eyes:

1 like

:joy::joy::joy:

Heren, you two made my day.

7 likes

:rofl:

Veel grappiger is, is als iemand je vraagt “Goh, is dat een echte?” om dan zonder aarzeling te zeggen, “Nee, natuurlijk niet!” :joy: … als iemand er namelijk aan twijfelt, dan is 'ie het ware antwoord niet waard. :sunglasses:

2 likes

Holy moly! De duistere werkelijkheid was sneller dan mijn spot.

1 like

Moeilijk te duiden of je spottend bent, maar lijkt me niet. De TS is al een paar rolexen gewend en weet niet precies wat hij wil, doorsparen lijkt me dan de meeste rationele overpeinzing. Voor de DJ die hij ook aangeeft te willen eigenlijk. In die periode nadenken wat je wil, want een downgrade zal onrust genereren.

Nu moet ik het uitleggen terwijl ik net koffie wilde maken.
Wat ik grappig vond: op het forum is het een soort van kwalijke gewoonte om als iemand een bepaald budget noemt, horloges boven dat budget aan te bevelen en te roepen dat hij moet doorsparen. Terwijl hij dat budget niet voor niks noemt. Daar wilde ik de spot mee drijven maar toen bleek dat jij het ook weer zei. Normaalgesproken vind ik dat stom, maar bij gewoonlucas, die geregeld post dat hij vijf ruggen in huis heeft slingeren waarvan hij geen idéé heeft wat hij ermee aanmoet, kan ik het wel billijken. Cheers mate. :slightly_smiling_face::+1::coffee:

9 likes

Ik snap wat je bedoelt, maar in casu heeft Lucas al zelf aangegeven stiekem die DJ te willen, in een ander topic zelfs ooit een DD te ambiëren. Zo veel hoeft het budget ook niet gestrekt te worden in deze!

:kissing_heart:

haha ja dat klopt. Maar in wéér een ander topic heeft hij aangegeven dat hij 6000 euro gewoon teveel vindt. :grin:
Ik geef toe dat het verwarrend is.

3 likes

En in weer een ander topic had ie het over een Rolex explorer…

2 likes

6k voor een horloge op dit moment vind ik idd beetje veel, maar als ik een echte klik voel houd dat denk ik geen stand :joy:

5500€ is het budget omdat ik dan nog even lekker bedrag op de spaarrekening kan deponeren.

1 like