Advies leuke two piece voor €5500

Tja ik ben wispelturig… maar dat hebben jullie al door.

2 likes

@AmsterdamVintageWatches heeft 'n mooie 16570. renneeeuuh

1 like

Maar… je had toch zo’n DJ… en nu… wil je opnieuw zo’n DJ…?

2 likes

Nee hiervoor had ik een 126200, alleen ik vind de dial van de 116200 mooier en al helemaal op een super jub.

Nou dan is het toch niet zo moeilijk.
Koop zo’n ding. En spaar door voor een volgende?

Ben ook hard opzoek maar lastig te vinden.

Hier de 126200 , redelijk basic dial, geen spannende minute track, geen roulette date wheel, en oogt erg basic.

Hier de 116200, spannende roman minute track, meer speelse markers en diw rode datum!

2 likes

Dat probeerde ik aan @tjeerd uit te leggen. Dat mensen met een budget dat niet voor niks noemen.

Denk dat mensen het woord budget soms lezen als “ dit is alles wat ik heb “

1 like

Deze mist in mijn ogen toch een fluted bezel

1 like

Ik vind het verschil echt verwaarloosbaar hoor :joy:

3 likes

Als ik nu 5,5k in mijn hand gedrukt kreeg en daarvan 2 horloges moest kopen zou ik gaan voor:

  1. IWC ingenieur ref 3227 met zwarte dial
  2. Tudor pelagos 2 liner (ETA)

Moet net lukken :thinking:

2 likes

Naja ik ben niet zo heel erg van van dw fluted. Maak hem naa mijn mening een beetje ouwelijk…

Klassiek ogend…, **klassiek **
of classic

1 like

Waaat, op dit uur van de dag? Geen wonder dat jij deel uitmaakt van het interieur van het nachtbrakerscafé.

3 likes

Nee juist niet.

1 like

Schei uit, dat koffie je wakker houdt is niets anders dan gruwelpropaganda. Koffie is heerlijk vlak voor het slapengaan.
Je mist heel wat als je aan dat malle regeltje vasthoudt.

3 likes

Ik denk dat blauwbeer tussen 7en 9 ook eventjes naar bed is gegaan om straks weer fris te zijn in het nachtcafé.

1 like

Ik begrijp niet dat je persé een horloge wil kopen, maar geen idee welke. Het zou andersom moeten zijn. Je wilt een bepaald horloge, nu op zoek naar de centen.
Als ik jou was, vloog ik met de familie naar Aruba.

8 likes

Op deze kast vorm ( de iets dikkere ) vind ik de fluted gewoon minder mooi. Op een 126234 of 16234 weer juist sportied door de dunnere lugs.

@Silvester1987

De Pelagos ga ik morgen zeker passen! Vind dat een heel geslaagd horloge.

3 likes