Advies leuke two piece voor €5500

Heb al tickets naar California geboekt…

Dus zit wel goed! Dit is puur geld wat over is na alles en dus voor horloges gebruikt mag worden.

Er bestaat natuurlijk ook wel een verschil tussen koffie en de prut die uit die cupjes van je komt :sweat_smile:

Heerlijk als een opzetje uitwerkt zoals je het in gedachte had. Maar geintje. Ik vond het eigenlijk verrassend goed smaken.

2 likes

Wat mij opvalt is dat hij om advies vraagt voor twee, maar al weet een Datejust te willen die het gehele budget zowat opslokt?

1 like

Naja de DJ is zeker een van de kanshebbers.

Maar wil graag verder kijken dan het geen wat ik al ken. Vandaar dat ik morgen deel van alle adviezen in acht neem en ga passen ( indien mogenlijk ). Veel van de genoemde modellen nog niet gepast of vast gehouden dus dan zal ik nooit weten of het echt wat is.

Maar de Rolex meermaals gepast etc.

Hier staat nog een bakkie of 4 klaar hoor… Zo’n klets dat koffie je wakker houdt, kwestie van gewenning. Al drink ik een tree Red Bull van 24 blikjes; liggen en slapen, binnen 2 minuten :face_with_raised_eyebrow:

Maar Alphons, jij kreeg laatst al vliegschaamte bij een stedentrip binnen Europa en nou adviseer je een vliegreis naar een eiland halverwege de andere kant van de wereld ?
Gewoon die centjes verbranden aan nieuwe horloges lijkt me ecologisch een veel beter plan.

2 likes

Waar. Een stedentrip kan overigens per trein. Hoe kom ik in Aruba per trein?

Met zo’n groot budget, en geen benul van wat er voor te kopen, zou ik voor iets enorm waardevast’s gaan, zodat je die kan verpatsen op het moment dat je het eindelijk wel weet. Doe je dit niet, dan gaat het je gegarandeerd geld kosten, want in die prijsklasse ( 5500 voor 2 horloges) zit je net in de prijsklasse van de afschrijvers.
Kies nu 1 waardevast horloge, en je kunt bijna niet verliezen.
Welke ?

Nou bv:

4 likes

Choo choo

3 likes

Dat is leuk hobbyen, zo :crazy_face:

2 likes

Ja je kunt ook iemand iets anders aanraden, maar de kans is groot dat hij er later anders over denkt, en dan zou het veel geld kosten.
Wellicht voor jou geen probleem, maar voor veel mensen met een budget wel.
In een periode van twijfel iets aanraden wat verstandiger is, is toch niet zo vreemd.
Bovendien is een Explorer altijd (voor mij) de beste keuze voor 5500 euro, dus niet vreemd dat ik die aanraad lijkt me.

2 likes

Welke stad ga je naartoe om te passen?

Amsterdam.

Klaar. Topic kan dicht

16 likes

Ik zat je maar te plagen :wink:
Je advies was goedbedoeld en snijdt nog hout ook!

Genoeg keuze dus, maareh, als je echt op je gemak wil passen en oriënteren dan kun je beter op een doordeweekse dag gaan.

Ook leuk als ze bij de juwelier echt de tijd voor je kunnen nemen, en soms komen ze ook aan met modellen waar jij zelf nooit aan gedacht had. Ik had daardoor laatst bijvoorbeeld de blauwe Blancpain Fifty Fantoms om de pols.

Het bijzondere is denk ik de reflectie van de wolkenhemel.:slightly_smiling_face:

2 likes

:joy::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ach jee. De VS. Daar had je je horlogebudget voor op kunnen rekken. Maar ach, als je daar dan toch bent zou ik een hutje aan het strand in Santa Cruz huren, een paar ritten in de buurt doen en verder chillaxen. Misschien wat wine country meepakken en toch maar een keer door SF en een rondje op de fiets naar Sausalito. Buiten dat kan ik je de sportsbar, bowling alley en country bar in Folsom afraden en zou ik heel LA links laten liggen.

Hahah ik ga 3 weken naar La Jolla toe, een soort reservaat ergens in CA. Mijn vriendin is daar al een aantal keer geweest en schijnt heel gaaf te zijn. Ik heb het geluk dat ik niet voor de accomodatie en vervoer hoef te betalen. Dus eigenlijk een beetje het diepen inspringen!