Advies leuke two piece voor €5500

Vriendin met goede connecties, Lucas.?.:blush:

Heeft die vriendin van jou nog een zus ofzo? Gewoon, uit pure interesse

8 likes

Zin de horloges daar voordeliger? Ik zag de platina DD‘s wél en groooot aanbod (niet dat ik die wil hoor).

1 like

Hoor via via dat ze daar wel voordeliger te krijgen zijn.

Go for it!!!

Hmmmm. Ik zie je reisverslag graag tegemoet. San Diego klinkt dan wel weer OK. :slight_smile:

Als je motor rijdt schijn je daar ook coole daytrips te kunnen doen die lekker bochtig maar ook erg mooi zijn. Daar zou ik graag koekeloeren.

2 likes

Op basis van 40 uur?
Dan hoop ik dat je echt plezier beleeft aan je werk :ok_hand:

Ja hoor, ondanks de doodsbedreigingen, geweld en gescheld heb ik het heel erg naar mijn zin. Het is super om zo met mensen te werken zodat ze uiteindelijk weer kunnen re-integreren in de maatschappij!:+1:t2:

7 likes

Gelukkig voelt 't inloggen op het HorlogeForum altijd als een warm bad.

:bath:

7 likes

Precies! :ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Voor het geld moet je het dan niet doen nee.

IWC Mark VIII voor 3.4 ophalen ergens en dan een donkere Nomos erbij.

@TheWornWatch

Jij had toch smalle polsen? Ik zou denken aan een 34mm date, OP or airking voor de rolex. Ik vind zelf die 34mm 2000’s airkings leuk.

Dan gewoon een NOMOS of wat anders erbij als dresser.

KLAAR.

3 likes

Jij doet hetzelfde als @chille?

Ik zou als ik jou was gaan voor de datejust (ook al slorpt deze bijna heel het budget op) en dan een tweede horloge die je kan gebruiken als beater/ sportievere gelegenheden.
Bijvoorbeeld:


1 like

Nee, iets heel anders… maar ken wel genoeg mensen in de (psychische/jeugd) zorg.

2 likes

Ik zou gaan voor waar je eventjes meer dan een week of twee je koopkriebels kunt sussen. Mooie voorbeelden al genoemd:
Ik denk dat een Tudor Pelagos een topper is in een two piece. Een Omega speed/sea-master erbij waarvan je hart het hardst gaat kloppen en dat kan voor je budget. Een Rolex is A automatisch een 1 piece B niet je droomhorloge voor dat budget.

1 like

Is dat wel wat, in 1 keer 2 horloges kopen?
Moet je dan van beide NA tegelijkertijd genieten.
Is het niet leuker dat wat te spreiden?
Je lijkt al heel wispelturig en zoekend (herkenbaar hoor, er is zoveel moois) maar het zal je langer bezighouden :wink:.

Doe nou die speedmaster niet. Das echt zo’n collectie opvuller.

Gewoon die 2 van @Fate_Amenable_To_Change of evt die iwc mark VIII van @Boetje en dit in afwachting van de Rolex DJ die er toch terug zal komen

3 likes

Is ook zo! Ben super wispelturig, niet leuk haha.

Maar ben ook gewoon heel rustig aan het kijken. Krijg iedere dag allemaal mooie dingen aangeboden dus het komt vanzelf wel.

Vandaag deze ‘71 speedy gepast en dat beviel ook wel erg goed. Ben nu vooral naar verschillende segmenten aan het kijken om te zien wat mij nou het meeste aanspreekt.

2 likes

Misschien een idee om dan een aantal goedkope hommages te kopen? Alpha moonwatch, invicta 8926 en etc. Paar €100 om even te proberen en te bepalen wat je wilt?

Zo ben ik ook bezig geweest en heb nu toch wel een bepaald idee van wat ik wil.