Goedenavond,
Ik heb een Mido Commander II liggen. Deze heeft een stalen band. Omdat ik de stalen band niet echt mooi vind, ligt het horloge nieuw in doos in de kast te wachten tot ik hem wel mooi vond. Waarom ik hem niet zo mooi vind? Echt geen idee. Bij aanschaf leek het me echt mooi maar als ik hem in de hand houd vind ik het gewoon net niets.
Vandaag zag ik in het “wat dragen wij vandaag” topic een gave Mido met nato strap. Ik dacht, dat ga ik ook doen. Heb namelijk nog wel een aantal nato’s liggen. Net horloge uit de doos gehaald, kom ik tot de ontdekking dat een nato volgens mij niet kan. De eerste schakel zit namelijk aan het horloge vast, dus niet met band pennetjes. Zijn er hier wellicht mensen die hier tegenaan zijn gelopen en hier een passende oplossing voor hebben?
Hieronder een foto van hetzelfde horloge als ik heb met daarop in het rood aangegeven tot waar het horloge en de schakels doorlopen. Als er geen oplossing voor is zal het horloge lang in de kast blijven liggen. Of gewoon accepteren en daarom maar dragen natuurlijk.