Advies mogelijke aankoop

Ik kan dit horloge voor 400 euro exclusief verzendkosten aanschaffen. Horloge loopt goed. Goede deal of niet? Gaat om een Seiko - KS Hı-Beat Chronometer - 4502-8010

1 like

1 like

Ben er vrij zeker van dat het een redial is.
Verder ken ik de prijzen van deze dingen niet dus geen idee of het een deal is.

2 likes

Bij catawiki zijn de horloges over het algemeen veels te duur.
Ik zou er niets kopen.

2 likes

Ik kan hem zelf ook alleen maar met een witte plaat vinden

2 likes

Dat. Als je het slim speelt en iets leuks kwijt wilt, kun je er in theorie een HEEL goede prijs behalen. Omdat namelijk vrijwel alles er te (te = t.o.v. realistische marktprijs) hoog ingeschat wordt.

2 likes

Ze zijn wel een kei in provisie pikken :smiling_face:

1 like

Catawiki :thinking:

1 like

Ik zou voor dat geld lekker gaan kijken bij een betrouwbaarder adresje. Een zoekertje plaatsen op dit forum levert ook geregeld wat leuks op.

1 like

Of chrono 24

1 like

Wordt die

niet al snel een realistische marktprijs na commissie?

Vraag me oprecht af in welk geval verkopen op Catawiki de beste optie is.

1 like

Vind hem fraai, maar zoals gezegd is de blauwe wp wss niet origineel. Ik ken alleen nog een grijze variant.
Goed lopen volgens de blauwe ogen van de verkoper? :thinking:

3 likes

Ik zou hem lekker laten gaan, de wijzerplaat is nep of opnieuw opgemaakt in de verkeerde kleur en het medaillon lijkt ook me ook wat vreemd, te dikke letters.

1 like

Als je nu ook nog zegt dat het een Turkse aanbieder is, dan loopt iedereen hier meteen weg :grimacing:

Ik ben geen kenner dus ik ga geen uitspraken over het horloge doen. Maar mocht je op zoek zijn naar een klassieke KS dan raad ik je aan om via Buyee eens op Japanse markten te neuzen. Ik kijk er met een schuin oog naar, zie met regelmaat leuke horloges oasseren. Er lijkt in elk geval behoorlijk aanbod te zijn, en Japanners schijnen best grondig en eerlijk te zijn met beschrijvingen :wink:

Edit:

Is dat incl Catawiki premie? En ik naar ik aanneem buiten Europa, dus nog 25% extra. Dan spreken we al snel over €550?

2 likes

Er staat een soortgelijke hele mooie in het blauwe deel voor 375,-

https://www.horlogeforum.nl/t/vintage-king-seiko-45ks-7001/519856

5 likes