Advies: mooi heren + dames model?

Heren en (misschien wel belangrijker) dames,

Ik ben op zoek naar een cadeau voor mijn vrouw, die binnenkort 39 wordt. En bovendien binnenkort ook nog 10 jaar getrouwd. En zoals een echte man denkt, leek me dat een perfecte gelegenheid voor een klokje voor mij! Nou ja… Ook voor haar dan…

Ik ben dus op zoek naar een klokje met een mooi dames EN heren model. Ik heb haar de Nomos Campus laten zien (vond ik wel mooi als heren model), maar die vond ze niet zo mooi.

Nog andere suggesties? Budget ongeveer €3k voor twee klokjes. Mijn vrouw is Aziatisch, net geen 1m60 en dus geen 45mm klokjes voor haar!

PS: voor haar 40e heb ik al een Rolex 116231 in de kluis liggen. Een rose gold, two tone, met een bruine floral dial.

Wat dacht je van twee gepersonaliseerde horloges… zie voorbeeld :wink:

2 likes

De Leeuw? Ken ik niet? Linkje?

De leeuw is de achternaam van de eigenaren van het horloge. Zijn 7-9 getrouwd, als je goed kijkt zie je op de 7 en de 9 een hartje. Hij heeft haar gevraagd op de Brooklyn bridge, vandaar de skyline van New York in de wijzerplaat.

1 like

Linkje in PB

@Fate_Amenable_To_Change , kom er eens in met die Muhles van jullie.

1 like

Wow. That’s a whole different level! Mooi!

1 like

Goed punt en hebben we idd al gepland staan. We gaan in maart naar Japan zonder kids, dus het klokje is een extraatje!

1 like

Wellicht heb je een goed punt, hoor. Leek me wel leuk om iets te laten graveren in beide horloges voor die 10 jaar huwelijk, maar misschien vind ik het zelf leuker dan zij het zal vinden.

Dus geen klokje voor mij! Irrirant, zo’n voice of conscience! :wink:

Of je geeft nu gewoon die Rolex?

Er kan veel gebeuren in het leven, waarom een jaar wachten op zo’n mooi cadeau te geven…

8 likes

Fair point!

1 like

100% mee eens, en dan verzin je volgend jaar vast weer iets nieuws

Wil je me bankroet hebben…?!

Nou nee als je de 2 plannen gewoon omdraait? Besteed je je budget van dit jaar volgend jaar aan een cadeau en geef je dit jaar de rolex. Zou zonde zijn zo’n prachtig cadeau een jaar in een kluis te bewaren

1 like

Precies, en volgend jaar ga je een stukje eten bij dhr.J. Boer :innocent:

2 likes

Hallo @Chimpie, dat is one lucky lady, mag ik dat alvast even zeggen? :+1:t2::ok_hand:t2: Als ik me verplaats in de ongetwijfeld charmante schoenen van jouw vrouw, en ik zou weet hebben van de Rolex…dan zou ik de Rolex NU. willen hebben! Yes please! Met een inscriptie tgv jullie jubileum, hoe mooi is dat!
Andere horloges zijn ook prachtig, alleen mijn persoonljke ervaring is…als je eenmaal een Rolex draagt, dan vallen veel andere horloges er toch een beetje bij in het niet.
En wat @Santa_Sangre zegt, daar ga ik helemaal in mee. Leef nu!

6 likes

Geen slecht idee! Staat idd ook nog op het lijstje!

Hoi Nathalie! Thanks voor je input, appreciate it!

En jullie hebben gelijk. Misschien moet ik die Rolex maar uit de kluis halen. Ook een beetje te veel van het goede, nog een extra klokje, vooral als het een mindere is.

Thanks voor het advies allen!

Raar genoeg heb ik geen inscriptie laten zetten. Wel doen?

2 likes

Maakt het wel een stuk persoonlijker zo’n inscriptie

1 like

Ik zou het een heel mooi gebaar vinden.

1 like