Advies nieuwe horloge kist

Beste horloge experts (en alles er omheen),

Twee weken geleden is er weer een nieuw horloge toegevoegd aan de collectie. Toen ik deze vol trots toevoegde aan mijn horloge kist kwam ik helaas tot de conclusie dat deze te “klein” is.
De horloges raken elkaar en hoewel ik de volgorde uiteraard kan aanpassen is het onderste rijtje nog gevuld met horloges uit een ver verleden (van voor de echte obsessie in sloeg) en is de kans groot dat ook die vervangen worden door een horloge van formaat.
(Zoals beschreven :point_down:t2:)

Nu is mijn oog gevallen op een horloge kist van Heisse en Söhne, maar ik ben compleet onbekend in dit genre. Ga ik hier teveel betalen, mis ik iets, offff hebben jullie een veel betere suggestie?
(De kist in kwestie :point_down:t2:)

Graag zie ik jullie reactie tegemoet en wees lief voor mijn bescheiden collectie. Ja die onderste drie kunnen niet, maar ook daar ben ik ooit trots op geweest :wink:

3 likes

Ik zou die breitling weg doen :wink:

2 likes

Ik zou geen kist kopen bij iemand die er replica’s in legt voor zijn product shots, dat voelt verkeerd.

Rainer is goed, op Ebay te vinden.

Succes!

4 likes

Auwie.

3 likes

Ik heb al meer dan 10 jaar een doos van Rainer Schuster. Perfecte kwaliteit!

2 likes

Als belangrijkste issue “elkaar raken” is:

1 like

Ach dat oude beestje is ook alweer 14 jaar oud. Die mag gewoon blijven. (Ook, omdat die verschrikkelijk beschadigd is :sweat_smile:)

1 like

zal wel meevallen toch

Ik kreeg een melding. Anyway,

Of

BlackChest. MC case. Gisoni heeft ook wel prima spul. Wolf nooit wat kopen tenzij met de black friday sale.

1 like

Vind je? (Staat ook al 3,5 jaar stil)

so. ben je met de zatte ballen gevallen?

De onderste 2 rechts bedoel je. De Tissot hoef je niet voor te schamen hoor. :blush:

2 likes

Hoezo dat? Geweldige klok

1 like

nee. omdat hij zo ernstig beschadigd is.
En dat ik zeg ik zou 'm weg doen, daar doel ik dus ergens mee op.
Maar zo erg beschadigd geen intresse meer vrees ik. Zal wat centen kosten dat recht te trekken

Drank was inderdaad in het spel en je moet blijkbaar wachten tot een auto stilstaat met uitstappen :man_shrugging:t3:

1 like

duur avondje zo. Dit kost echt gruwelijk geld om dat goed te krijgen

Klopt en ga ik ook echt wel doen.
Dit was ook ooit een grail horloge voor mij en zal dus nooit vertrekken.

1 like

Ja, echt zonde zeg. Ik draag mijn horloges sowieso niet als ik ga stappen. Verder op een of andere manier ben ik mij altijd onbewust/bewust van het feit dat ik een horloge om heb en (klopt af) zal niet snel ergens mijn horloge aan stoten of beschadigen. Iedereen gaat anders om met zijn/haar horloge, bij het zien van dit draait mijn maag om, serieus. :grin:

1 like