Advies nodig bij wisseling

Zit in een dubio, voor een ander doel als horloge’s wil ik graag wat geld vrijmaken en denk er daarom aan om mijn breilting navitimer world te verkopen of te ruilen voor een horloge van maximal 2200 euro. Ondanks dat ik breitling fan ben is er in deze prijsklasse 2e hands niet veel te vinden wat ik ook echt leuk vindt!
Tot dat ik bij wat 2e hands Omega’s op internet aan het kijken was en moet zeggen dat ik behoorlijk gevallen ben voor de omega speedmaster vooral het grotere model 45 mm en ook de planet ocean (groot model) vindt ik erg mooi.

Zit even met de prijs wil niet meer dan 2200 uitgeven/inruilen, mijn polsen zijn redelijk (21cm) dus denk dat de 42mm modellen te klein zijn voor mij. en als laatste zou ik het liefste een glazen achterkant willen handopwinf=der of (eigenbouw) automaat maakt me niet zo heel veel uit. Iemand een tip welk model of hoe te handelen
Alvast bedankt voor het meendenken :slight_smile:

B1 Schreef:

Zit in een dubio, voor een ander doel als
horloge’s wil ik graag wat geld vrijmaken en denk
er daarom aan om mijn breilting navitimer world te
verkopen of te ruilen voor een horloge van maximal
2200 euro. Ondanks dat ik breitling fan ben is er
in deze prijsklasse 2e hands niet veel te vinden
wat ik ook echt leuk vindt!
Tot dat ik bij wat 2e hands Omega’s op internet
aan het kijken was en moet zeggen dat ik
behoorlijk gevallen ben voor de omega speedmaster
vooral het grotere model 45 mm en ook de planet
ocean (groot model) vindt ik erg mooi.

Zit even met de prijs wil niet meer dan 2200
uitgeven/inruilen, mijn polsen zijn redelijk
(21cm) dus denk dat de 42mm modellen te klein zijn
voor mij. en als laatste zou ik het liefste een
glazen achterkant willen handopwinf=der of
(eigenbouw) automaat maakt me niet zo heel veel
uit. Iemand een tip welk model of hoe te handelen
Alvast bedankt voor het meendenken :slight_smile:

Ik zou ze sowieso irl bekijken. Voor die prijs is het voor mij gewoon een must.
De nieuwe 9300 Speedy en de PO zijn best flink. Alleen de oude modellen van de PO hebben een dichte achterdeksel. De nieuwe modellen hebben wel een transparante achterkant met een prachtig bewerkt uurwerkje, maar persoonlijk vind ik de 3 subdials layout mooier bij deze modellen.

Maar budget wordt wel moeilijk. De nieuwe modellen zijn aanzienlijk duurder, waardoor ook occasion ze over je budget zitten. Dus het wordt of meer fondsen werven of misschien een ouder model PO chrono zonder zicht op binnenzijde.