Ja, maar ik bedoel, namaken op een niveau dat het zeer lastig is om ze nog van echt te onderscheiden?
Met GS is dit lastiger gezien de graad van afwerking die ze hanteren.
Ja, maar ik bedoel, namaken op een niveau dat het zeer lastig is om ze nog van echt te onderscheiden?
Met GS is dit lastiger gezien de graad van afwerking die ze hanteren.
Geen idee, is 4 maanden geleden inmiddels. Dit is trouwens de 4de poging om je post te beantwoorden, de voorgaande worden telkens automatisch verwijderd door de software. Niet meer te doen dit.
Anyway - ik heb echt geen idee. Zal morgen eens kijken of ik in de correspondentie met betreffend forumlid een typenummer (of letters, meer) kan vinden.
Een GS neppen - zal vast ook al gebeuren. Maar deze ziet er IMO echt goed uit.
Als je denkt een gave GS te kopen voor €600 dan zoek je problemen op.
Waarom zou iemand jou zomaar € 1.000 of meer kado doen?
Lijkt me duidelijk, niet dus.
Ik weet nu ook wel dat dit niet klopt, de prijs is te goed voor een zuiver horloge. De verkoper moet wel weten wat hij aanbiedt.
Maar ik wil geen gestolen horloge of een deal met een dubieuze verkoper.
Je wilt geen gestolen horloge maar wel 600 euro uitgeven voor een GS? Volgens mij je gewoon heler als je deze koopt en hij blijkt idd gestolen.
Klopt ik wil wel 600 euro uitgeven voor een GS, maar niet voor een fake of een gestolen horloge.
Jij niet?
Of je kan om een vage reden niet langs komen, alleen “opsturen”. Vandaar de vraag of je langs mocht komen.
SBGP013? Ik heb de foto’s eens naast mijn SBGP011G gehouden, en de gravure op de achterkant kast lijkt te kloppen, de kleur wijzerplaat ook. Foto 1/10 ziet er overtuigend uit, maar de andere foto’s zijn zwak tot matig te noemen.
Ja, dan ben je uitgepraat. Koop de verkoper.
600 Euro voor een SBGP013, daar is iets mis mee. Of hij is van een vrachtwagen gevallen, of er is iets met het horloge.
Zoals gezegd, 1/10 foto is overtuigend.
Dat vind ik nogal een statement. Ik ben het daar niet per se mee eens.
Benieuwd of deze te koppelen valt aan de verdwenen GS, werd die via de post in België ontvreemd of in Nederland?
De tijd dat dingen van vrachtwagens vallen is al tientallen jaren geleden hoor!