Advies nodig Grand Seiko quartz

Hallo, ik kwam een quartz Grand Seiko tegen aan een (te?) goede prijs.

Volgens de verkoper een 40 mm, maar zonder papieren.

Hij kan me het model niet zeggen, hij heeft het gekregen en de box lijkt me eerder één die je met onderhoud meekrijgt.

Veel rode vlaggen, I know.

Maar op de foto lijkt het horloge wel OK.

!

1 like

Niet doen, kan ook zomaar een andere foto zijn.

Ja, natuurlijk.

Ik zou dit ook niet zo maar online bestellen. Ik zou het in het echt willen zien. Ook hoe deze tikt, de beweging van de sec wijzer. Maar als er nu al dingen aan het licht zouden komen, dan stop ik hier direct.

Ik zou een nieuwe foto vragen met een tekst , gekozen door mij , op de achtergrond

1 like

Idd kijken of je langs mag komen.

Recent nog een verhaal van een Rolex hier, bijna niet van echt te onderscheiden. Maar goed, ik koop zelf nooit op deze manier.

Zijn ze ook al op dit niveau bezig met deze eerder basis grand seikos?

1 like

Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten.

1 like

Het was ook een vrij basic Rolex. (Ok…dat zijn ze allemaal :wink:)

2 likes

Straks loop je tegen een vlag aan, samen met mijn vraag over fakes, komen we in gevaarlijke waters.

Ik wil trouwens GEEN fake, dat is juist de opzet van mijn topic. Laat dit duidelijk zijn aub.

1 like

Ach, ik ben daar allemaal niet zo bang voor. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat was mij iig volstrekt duidelijk :+1:

@PeterLC toevallig de missende?

1 like

Ik zie extra rode vlaggen, hij bied andere valse zooi aan. Ook andere fake zooi op diezelfde tafel maar op andere accounts.

Laat maar zitten. 600 euro was ook echt te goed voor waar te zijn.

2 likes

Missende ?

Peter heeft recent batterijwissel gedaan met een GS die tijdens postreis terug naar eigenaar zoek is geraakt (gestolen).

1 like

:joy:. 600 euro, en toch een topic openen :grimacing:

4 likes

Tja, zien waar het uitkomt. Mogelijk is er hier wel iemand mee Verder geholpen.

Aha, hopend op een doorbraak, serienummer is zichtbaar.

Zoals ik reeds zei, aan het horloge zag ik niet direct iets vreemd, wel aan alles er rond.

Horloge ziet er op het eerste gezicht echt uit maar als er een te laag bedrag wordt gevraagd kan hij ook gestolen zijn.

2 likes

Ze maken Seiko horloges na die nieuw nog geen 200 kosten…