Advies nodig mbt aanschaf nieuw horloge

Beste mede forumleden,

Normaal gesproken ben ik hier vooral om de topics te lezen, maar nu heb ik jullie hulp nodig.

Ik ben op zoek naar een nieuw horloge voor mijn 25e verjaardag. Ik heb momenteel een Breitling GMT, met stalen band, maar zonder papieren,box etc.

Nu is mijn oog gevallen op een prachtige Tudor BB dark, op stalen band, uit 2016 inclusief toebehoren.

Ik heb momenteel een voorstel liggen van een juwelier, waarbij voor €1600 +mijn Breitling de Tudor van mij kan zijn. Dit komt neer op een waardebepaling van €1250 van mijn Breitling.

Is dit een redelijke deal, of moet ik hier meer uit kunnen halen?

Iedereen alvast bedankt voor het lezen, en extra bedankt voor de mensen die reageren!

Welke type precies?

De vraag is natuurlijk; is dit het jou waard? Je kan uiteraard zelf proberen de GMT te verkopen voor meer. :wink:

3 likes

En daarna nog een korting proberen te krijgen op de BB.:+1:

Ik zie ze op Chrono nieuw voor onder de €2700- dus van 2850,- en 2 jaar oud moet nog wel iets van de prijs afkunnen

2 likes

Dit dus

2 likes

Ik heb inmiddels de juwelier gemaild dat ik niet akkoord ga met de voorwaarden. De Tudor is inderdaad aan de prijs in vergelijking met chrono24.

Ook vind ik €1250 inruilwaarde voor een Breitling Colt GMT met originele stalen, en rubber band te weinig.

Iedereen heel erg bedankt voor het advies, ik krijg morgen te horen of ze me een tegenvoorstel kunnen bieden, en anders zoek ik even verder.

4 likes

PB! :rofl: over de Breitbling.

1 like

De nieuwe aanwinst is binnen! Hier mag een slotje op. Bedankt iedereen!