Hi! Wie kan mij meer vertellen over de zodiac triple calander moonphase? Ik vind m erg fraai maar in hoeverre is deze orgineel? Kroon denk ik niet, maar de rest? En de waarde, iemand een inschatting? Dank voor de info!
Automaat, dus ik denk aan een Felsa 693.
Ziet er origineel uit.
Ik heb een soortgelijke Certina, met ook een kroon die relatief groot lijkt, maar origineel is (gesigneerde vroege kroon). Kortom, of deze wel of niet origineel is kun je niet o.b.v. 1 fotootje zo zeggen. Daarbij is een kroon niet zo boeiend. Uurwerk, wijzerplaat en wijzers zijn veel belangrijker.
Waarde: kijk eens op Chrono, weet dat die site meestal overpriced is en dan onderhandelen maar.
De lug rechtsboven ziet er vreemd uit. Kan vertekening zijn natuurlijk, maar wellicht goed om na te kijken. En is dit chroom ipv staal? Dat zou de waarde ook aanzienlijk beĂŻnvloeden. Over de wijzerplaat durf ik geen mening te geven op basis van 1 foto (maar ben voorzichtig, zeker met dat blanke wit onder radium wijzers).
Ik vind de print ook niet heel strak… Zodiac lijkt bijv ook niet allemaal op 1 hoogte te staan. ZoDiaC?
Eens hoor. Maar ik wilde niet direct al te uitgesproken zijn op basis van 1 plaatje .
Als ik zo naar de lugs kijk, vermoed ik sterk dat het verchroomd is. Je ziet die typische geel/grijze slijtplekken
Mja. Ik ga er ook wel eens nat op matige fotos…
Jep… denk ik ook.
Ik kan je sterk afraden om dit ding te kopen.
Sowieso zijn onderdelen een ramp.
Vraag me niet hoe ik dat weet
Dank voor alle info! Ik had ook al twijfels maar ben geen expert dus fijn al die goede adviezen
. Mijn taalgebruik is echt veel te genuanceerd.