Advies omtrent aanschaf GS

Er zit genoeg verhaal achter King en Grand Seiko in de jaren 60 of de “Grammar of Design “van Taro Tanaka. Heel de Japanse cultuur is heel duidelijk voelbaar in het merk.

Uiteraard zit er een hoop marketing praat achter nu en de stijl hoeft je zeker niet aan te spreken, maar dat geldt voor alle luxemerken.

Een GS kan zeker sexy zijn! :sunglasses:

Of de 44GS case bv (veel mooier in de vintage afmetingen dan de moderne uitvoeringen imho)

5 likes

Ik ook.

Was meer dat ik liever een paar euro meer uitgeef voor een nieuwe bij een AD waar ik een fijne ervaring heb gehad, dan een nieuwe online die net iets goedkoper is (verschil moet dan weer niet tè groot worden)

1 like

Zou gewoon naar de juwelier gaan als je er zo’n prettige ervaring mee had, heb zelf ook onwijs goede ervaring gehad met de aanschaf van mijn GS Sbge271 niet binnen je budget maar wel mooie maten gmt en springdrive en dan natuurlijk de wijzerplaat die vlak zwart lijkt tot er licht op komt dan komt die tot leven.

5 likes

Vandaag nogmaals gaan passen bij de juwelier. Ontvangst was gelijk aan de eerste keer binnenlopen, niets was te veel en de juwelier deed een nette aanbieding qua prijs.

Aangegeven dat ik er nog even over wilde nadenken. Hij gaf daarop aan dat hij hem sowieso zou wegleggen tot maandagmiddag (was er maar 1 op voorraad). Aantal opties afgewogen daarna, maar besloten om over te gaan tot aankoop bij juwelier Vaessen in Heerlen.

Vond de ervaring van de eerste keer binnenlopen tot het naar buiten lopen met het horloge een week later meer dan top. Voelde niet goed om dan alsnog over te gaan tot een aankoop via internet.

Horloge draagt qua maat perfect. Erg blij mee!

29 likes

Schitterend Robin! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig en mooi dat je hem gewoon bij de juwelier gekocht hebt. Geniet ervan! :ok_hand:

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

Thanks allemaal! :slight_smile:

Prachtig!

Erg mooi zeg!!!

Veel draagplezier!

Schitterend!! En leuk dat je hem bij de juwelier hebt gekocht!

Hoofdzaak jij bent tevreden :blush:

Erg mooi, geniet ervan

Mooi hoor, geniet er maar van!

Mooie aankoop. En ben het met je eens dat ervaring zeker meetelt.
Hier ga je lekker van genieten!

Vorig jaar mijn SBPG001G met 44GS kast bij Van Baal gekocht. Heel netjes geadviseerd en ruime keuze.

Top keuze :sunglasses::+1:

Gefeliciteerd!

Proficiat :+1:!

Gave aanwinst :+1: geniet er van