De echte vraag: van wie is deze pols als een horloge van 50+ mm lijkt op een horloge van misschien 40mm…?
Deze kerel komt denk ik in aanmerking… Denis Cyplenkov, wereldkampioen armworstelen en 24cm polsjes.
Ik denk dat hij dat bijhoudt in 1 van dials.
Of niet.
Bij andere chronografen van hen doet hij dat wel. Verwacht dat dit hetzelfde werkt.
Gold plated is niet fout, (maar uiteraard geen gold cap of solid gold)
Gold plated heeft soms een merkteken vb G10 of G20, afhankelijk van de dikte in micron.
Hoe dikker, hoe langzamer het slijt…
Of hij telt tot 59 seconden. Thats it.
Edit: voor de secondenaanwijzer zit nog een tweede wijzer, vrijwel niet zichtbaar.
Gold plated of gold capped oid lijkt me niet heel relevant. Want hoe veel ga je dit horloge dragen. Niet omdat het volgens sommigen niet mooi zou zijn. Maar omdat je zoooo veel Invicta’s hebt @Chillekasper , dat als je een beetje afwisselt, het horloge weinig zal slijten.
Denk ik ook.
Lijkt me sterk dat de functies van de wijzers in een mechanisch horloge iets anders kunnen doen dan waarvoor ze in eerste instantie bedoeld zijn.
Ik zal moeten kiezen idd. xD. Dit wordt een tweede goudkleurige Invicta van mij. Maar hoe vaak zal ik hem dragen? Hoogstens paar keer in de maand.
Zie mijn edit. Volgens mij zit er een tweede wijzer voor.
Invicta staat bekend om de absorbitant hoge retail prijzen. Vaak te koop op ebay in de stickertjes voor rond de 300 a 400 euro. Dus mocht het hoger zijn dan dat , lekker laten schieten.
En tja smaken verschillen laten we maar zeggen.
54 mm ???
Das groot, heel groot…
Relatief gezien.
52 juwelen, da’s nog altijd minder dan 1 per mm diameter
Ik krijg enorme neiging om iets te gaan rappen, als ik dit horloge zie…
54mm is echt ondraagbaar.
Niet als je Marino heet
Ik heb andere modellen die ook zo groot zijn en die ik met mijn polsjes van 20, 21 cm draag…
Heb het al eerder gezegd, als jij m leuk vindt gewoon doen
Je hoeft je niet voor je smaak te verantwoorden en je hebt idd aardige polsen …