Ik kan een auto kopen maar ben bang dat het wel een hele goeie deal is. Wat zal ik doen? Kan je me helpen?
Snatch ik hem echt wel meteen op, heb wel trek in een Tag!
Nou krijgen we die link nooit te zien!!
Nu snap ik wel waarom hij geen foto’s laat zien.
Marktplaats is voor mij al snel rode vlag-werk zeg maar. Zoals hier geopperd dan beter eens via chrono proberen.
Een nieuwe Tag Heuer voor 60 euro, geen foto’s, geen type,…
Niet bang voor zijn in dit geval…
Ik denk dat er inmiddels twintig man al snel op marktplaats aan het scannen zijn!
Kom @DvdvTag , niet zo lullig, deel nou ff linkje.
Ik vrees dat hij bezig is de koop te sluiten voordat we hem pakken!
Kijk dat is de spirit. Dan ook niet huilen en gewoon het risico nemen.
Nou hier is de link hoor,ben benieuwd
Ik wil best even meekijken. Maar de laatste jaren worden zulke goede neppers gemaakt, dat het heel lastig is om a.d.h.v. wat foto’s te bepalen of het horloge echt is. Mijn advies is om met de verkoper bij een TAG Heuer-dealer af te spreken en deze om een oordeel te vragen. Uiteraard eerst even vragen of de dealer hieraan mee wil werken. Mogelijk vraagt deze een vergoeding hiervoor, wat m.i. begrijpelijk is. Persoonlijk zou ik veel liever een horloge kopen uit het blauwe deel, hier op HF. Of, als je echt helemaal geen risico wilt lopen, bij aankoop van een gebruikt horloge, dit doen bij een van de hier bekende en betrouwbare handelaren. Succes!
Leuk horloge, zou gekocht zijn bij Van Baal dus die kan je bellen voor verificatie
Dit zou ik ook doen. Heeft mij in het verleden goed geholpen
Eugene van Baal is inderdaad een bekende dealer, die zou je kunnen contacten voor bevestiging. Prijs lijkt me eerlijk gezegd ook niet buitensporig laag.
Ai, al verkocht zie ik!
geintje
Bieden vanaf 1.150,-
Da’s wel een leuke prijs.
Beetje afhankelijk ook of er een servicebeurt nodig is.
Hij staat ook bij Jaap voor 1.550,-
Mensen willen best helpen, maar het zou fijn zijn als je alle info gewoon deelt. (Advertentie en foto’s) Dan zullen mensen je sneller van bruikbaar advies voorzien.
Vertrouwen geven is vertrouwen krijgen.
Heb de link al gedeeld
Ziet er “legit” uit. Maar op MP weet je nooit 100% zeker of dit het daadwerkelijke horloge is. Inderdaad even via de oorspronkelijke dealer kortsluiten, a.d.h.v. serienummer - als ze zo’n service willen verlenen uiteraard, voor een particuliere deal waar zij niks mee opschieten.