Advies over kopen CvdK Ariadne

Hallo forumleden,

Ik ben nieuw hier :raising_hand_woman:t2:. Mijn man droomt al een tijd van een Christiaan van der Klaauw Ariadne. Als verrassing wil ik deze graag voor hem kopen. Ik weet verder weinig van het kopen van horloges in deze categorie, dus ik hoop hier wijzer te worden.

Maakt het uit of je het horloge bij een juwelier in de buurt koopt of bij het atelier zelf?

Iemand vertelde me dat hij voor horloges (andere merken) altijd onderhandelt. Is dit gebruikelijk? En hoe pak je zoiets aan? Of juist bij zo’n niche merk niet? Ik wil niet iets doms doen en onnodig teveel betalen (het is al zo duur), maar ik wil juist ook niet respectloos zijn als dat niet zo hoort.

Help! Alle advies is welkom ook tips waar ik verder nog op zou moeten letten bij aankoop.

Alvast bedankt! :blush:

11 likes

Tjonge wat gaaf dat je dat voor je man koopt. :sunglasses:

Soit. Wil je nieuw kopen of wil je gebruikt kopen?

Nieuw zou ik reijersen juweliers aanbevelen. Leuke en kundige mensen.

Dankje! Ja ik ben zelf geloof ik minstens zo enthousiast over de aankoop :joy:. Ik wil graag een nieuwe kopen.

3 likes

Nou dan reijersen bellen en een afspraak maken.

En natuurlijk om korting vragen!

Mooie keuze, ik zou bij het atelier zelf kopen als die mogelijkheid er is. Je hebt de beleving er dan ook nog eens bij :+1:

Ik zou er een weekendje richting Naarden van maken. Ik denk dat je bij CvdK zelf een mooiere experience krijgt in het atelier zelf.

Echter verwacht ik niet dat je daar korting krijgt. Mogelijk bij van Hell of een andere AD wel. Als je het niet vraagt krijg je sowieso niets.

Atelier en anders Reijersen in Oudewater! Top zaak en een super leuke plaats om wat te eten.

Nu maar hopen dat hij niet meeleest :eyes:

En de link met retailers:

Je kunt makkelijk opzoeken waar Reijersen, Nelissen, Ace en van Hell zitten, zodat je afhankelijk van je woonplaats kunt bepalen waar je naartoe gaat. Succes met de kleur keuze en top dat je dit doet voor je echtgenoot