Advies over Seiko 7a28-703b

Goedenavond allemaal,

ik heb een korte vraag voor advies over een Seiko 7a28 703b die ik op het oog heb. Betreft dit horloge:

Ik ben benieuwd in hoeverre deze origineel is, met name de band waarover ik twijfel. Meestal zie ik ze met zwarte tussenstukken zoals deze:

Ik zie echter ook afbeeldingen met de eerdere band online. Iemand enig idee? En wat is een acceptabele prijs?

1 like

Ik heb precies dit model en deze hoort met zwarte tussenstukken te zijn.
De andere band komt mogelijk van andere 7a modellen.

Redelijke prijs, mits 100% functionerend, is ca. EUR 400. Hierbij calculeer ik de foute bracelet in.

1 like

OK dank, daar was ik al bang voor! :grimacing:

Ps mocht je 'm nog kwijt willen…:stuck_out_tongue_winking_eye:

400 is wel erg veel voor een exemplaar head only. Zou eerder zeggen 2-300 afhankelijk van de staat.

2 likes

Daar zit deze inmiddels boven, dan laat ik 'm voorbij gaan. Bedankt voor jullie snelle reacties!

Veel van die dingen hebben service nodig wegens chrono problemen.
Voordat ik de mijne kocht, heb ik de marktprijzen goed in de gaten gehouden en voor een 100% exemplaar in goede technische en cosmetische staat, is EUR 400 redelijk marktconform.

1 like

Met band en service wel, zonder zou je een betere deal moeten kunnen vinden. De 7a28’s gaan niet meer zo hard de laatste tijd. Dit is de meest recente op ebay, 1$ start veiling en lijkt me dus een redelijke benchmark.

1 like

Voor 321 pond verkocht. Flinke prijs nog. (Vind ik)