Advies over Seiko SARB033 op Marktplaats

Dat is niet helemaal waar. :wink: De meeste van mijn leeftijd genoten hebben wel al hun ribbatje. Ik ben een van de weinige zonder.

Ik zou eerst even achterhalen of hij wel echt is voordat je op wereldreis gaat. Plaats even een foto hier, dan kunnen we dat meteen verifiëren voor je.

2 likes

Klopt. In Amsterdam al helemaal niet. Maar ja. Dan moet je met je baardje, knotje, je Dr Martins en je Herschel rugzakje met van die kekke leren riempjes, op je Hello Fresh e-bakfiets dat hele eind naar Tilburg. Ook weer zo wat. :sunglasses:

19 likes

Ik moest lachen. :slight_smile: Maar precies dit is de hedendaagse realiteit. In het westen dan, misschien kun jij op de trekker naar Tilburg Han?

4 likes

Hahaha daar ging mijn espresso bijna. Ik zie dat voor me. :joy:

3 likes

En die hippe electro mobiels van die van Breukhoven? Hoe vaak moet je laden naar Tilburg?
Of een Cantaatje?

Ik weet niet wat jij per uur verdiend
Maar meer dan 30 euro puur is toch behoorlijk
:grinning:

Als jij @anon50762135EV voor €30 pu langs kan laten komen vind ik dat knap.
Dat is z’n e-mail opstart tarief.

2 likes

WillemC is aan t typen. Scary as fuck. Ben nu benieuwd.

1 like

Als je zeker weet dta hij echt is wil ik hem best voor je ophalen en opsturen. Ik heb geen flauw idee of ik een neppe zou herkennen though.

Grimbergen blanche vind ik lekker btw. Just saying.

6 likes

Klasse.

Dude.

:joy::joy:
Goed gedaan
Toch nog iemand opgelet op school

Als ik met Willem meega dan krijg je dat horloge en hoef je er niets voor te betalen. Dat gaat die verkoper dan wel doen…

3 likes

Nemen we ook wat vd inboedel mee :slight_smile:

6 likes

Spreek voor jezelf, city slicker. Hier op het land begin je zo vroeg mogelijk, zodat alle opties om the hell out of dodge te komen voor je open staan.

Ook mijn omgeving heeft gewoon op z’n 18e-20e een rijbewijs. :slight_smile: :slight_smile: :rofl: :rocket:

2 likes

Ongetwijfeld. Maar als jullie over een tijdje openbaar vervoer hebben dat meerdere keren per dag rijdt, gaat dat echt wel veranderen. Mark my words.

6 likes

Sjesus is zelfs een simpele seiko al niet meer veilig voor de kopieer Chinees,? Voor dit geld loont het toch voor geen meter

1 like

Sinds wanneer stapt de Elite daar in?

Of vergis ik me weer en zit ik niet op een elite-hobby forum?

1 like

Stond gister een sarb033 op marktplaats voor 250 euro. Ook deze verkoper snapte er zogenaamd niks van. Kijk ik bij een andere Sarb033 voor 485 euro op marktplaats…zelfde foto’s, zelfde omschrijving.

Dit de verkoper gemeld en geen reactie meer gehad. Advertentie gemeld en ook de adverteerder waarvan hij gekopieerd had een link gestuurd. Was er na een half uur af.

Ook deze was in Tilburg…check dubbel voordat je erin meegaat.

4 likes

Als die Amsterdammers al autorijden… is het een ‘Biro’…

Ik wist niet wat ik zag toen ik laatst een bezoek bracht aan Jumping Amsterdam.