Advies over Seiko SARB033 op Marktplaats

Dat hebben we al sinds 1972.

Maar toch he, die zes uur naar Tilburg.

Kraaien dan wel weer altijd goed. Doet me er aan denken dat ik Myra al een tijd niet meer gezien heb.

2 likes

Haha, ja ik doelde ook op de stad. :stuck_out_tongue: Ikzelf haalde hem ook gelijk toen ik achttien werd zodat ik vanuit mijn studentenstadje weer bij mijn ouders op bezoek kon want bij hen rijdt inderdaad geen

en ze waren het zat om mij steeds op te halen. :rofl:

1 like

Schattig. Ik haalde hem op mijn 18e zodat ik op de achterbank van mijn Volvo 440 met meisjes kon viezelevozelen

4 likes

Fixed that for u.

5 likes

Oeh, akelig close!

2 likes

Wie is Myra?

En nu stoppen heren, anders wordt @junior boos

3 likes

Hahaha. Ja je hebt gelijk. Ietsje offroad (see what I did there?) is het inmiddels wel. :joy:

2 likes

Op je 18e al bejaard?

4 likes

Nee maar seksen in een Opel Corsa is niet te doen met mijn lengte (…dubbel he)

2 likes

Nou ben ik wel benieuwd naar de foto’s.

Van Drebins lengte? Of van de SARB?

3 likes

Tell be about it. 205 GTi op mijn 18de gekocht, fuck wat een cool ding, maar voor meiden nam ik de 6 van mammie wel mee :joy:

Ik denk dat @junior de HF-Politie al aan de telefoon heeft. Ik ga wieberen nu.

2 likes

Ik denk dat we met dezelfde dealen. Ik heb de prijs naar beneden weten te praten tot €200 :yum:

Aha. Wie zoekt de advertentie er even bij voor nadere inspectie? :upside_down_face:

Dat is geen realistisch bedrag voor zo’n SARB…

Zo heb ik je gelijk 6 uur reistijd bespaart :+1:t3:

Ik denk dat het wel legit is, ik heb de verkoper net even gesproken. We gaan het zo zien, ik zit nu in de trein om hem op te halen.

10 likes

On topic (want ik ben de hele dag al draadjes aan het verkloten), deze nepper is nu een aantal keer langsgekomen en steeds heb ik het idee dat de indices echt waanzinnig en lelijk kort zijn. Ligt dat op de één of andere manier aan her perspectief of is dat toch wel een soort eerste waarschuwing?

Ah, you pulled an @Flipperkast -je

1 like

Kunst… ben daarmee begonnen in een Fiat 850. :joy::+1:

2 likes