Hahaha
Een eerste waarschuwing? Neem je mij in het ootje?
Niks klopt!
Edit: even alle gekheid op een stokje. @willemc wil er wel even kijken, hij maakt foto’s, stuurt ze naar mij, ik word boos omdat het zulke kutfoto’s zijn, hij maakt ze opnieuw, ik zeg wel of dat ding klopt en hij kan hem zo meenemen voor je Ruben.
Ik zou Willem een pb’tje sturen en even wat van dat vrouwenbier voor hem kopen.
Ja Han, dat is natuurlijk zo, maar de indices kloppen wel het minst. Toch? En dan zelfs van zo’n aard dat je het zelfs in één oogopslag kan zien op de wazigste marktplaatsfoto (edit: of foto van @willemC).
edit: jou in het ootje nemen doe ik natuurlijk altijd.
Leuk geprobeerd man, maar dat is duidelijk twee keer hetzelfde horloge.
Ik neem je in het ootje natuurlijk.
Degene welke ik het over heb gebruikte gekopieerde foto’s en tekst van deze advertentie:
De advertentie zelf is natuurlijk al weg.
Kunnen we dat nep ding niet gewoon met z’n allen kopen en hem dan ritueel slachten? Ik wil hem wel plat rijden met m’n trein
Ik kan bevestigen dat het om dezelfde advertentie gaat.
Hier een link naar zijn verkoopprofiel:
http://www.marktplaats.nl/link/zoeken?sellerId=27752613
Dacht ik al rvs
Staat er het hele weekend al op met zeer lage prijzen.
Wordt op andere fora ook al voor deze heer gewaarschuwd
Ja, weet je, ik zal het eerlijk toegeven. Ik dacht dat het een minder slechte nepper was dan het is. Ik dacht dat naast de indices alleen de details van de print en het logo het weggaven.
Nu ik er nog eens een paar keer naar kijk zie ik dat er inderdaad helegaar niets van klopt. Alles staat ook op de verkeerde plek en in het verkeerde formaat en de wijzers zijn ook maar sprietjes. Is inderdaad alsof iemand je een varken voor een hond wil verkopen.
edit: geen edit.
Als je nu die 400 euro die een échte SARB kost, investeert als aanbetaling voor rijlessen, dan wordt het in de toekomst een stuk makkelijker en sneller om er achter te komen of zo’n 200 euro-SARB wel echt is.
Wederom aangepast
Dat rijbewijs kan me gestolen worden. Ik woon, werk en studeer in de binnenstad van Amsterdam en verwacht dat de zelfrijdende auto binnen een jaar of vijf veelvuldig op de weg te zien zal zijn.
Edit: Daarnaast is €400 mij teveel geld. Ik snap goed dat dit horloge dat geld waard kan zijn, maar met mijn portomonnee draag ik liever een SNKL23 voor nog geen €80.
In dat geval kun je ook je kamer twee dagen in onderverhuur zetten. Kleine opoffering voor een rijbewijs.
Jammer dat de SARB een neppert is!
Na tien minuten wachten bij een willekeurig Amsterdams stoplicht gaat dat Google autootje zichzelf inparkeren en daarna eens even flink uithuilen.
Die zelfrijdende auto duurt nog wel een poosje ben ik bang.
Dezelfde nepper, ander kleurtje.
Eikel.