Deze kwam laatst op Facebook voorbij. Het kan dus nog slechter.
Oei. Da’s niet best. Wat had je betaald?
Het lijkt erop dat hij ook niet weet hoe zijn camera werkt, want die foto’s laten wel lang op zich wachten…
60 euro. Dus het valt op zich mee. Maar voor dat geld had ik ook een leuke Seiko 5 kunnen halen.
Ik ga het toch zeggen: dat had je van een kilometer kunnen zien aankomen met zo’n prijs.
Voor die prijs moeten er écht belletjes gaan rinkelen. Ik vond €250 al spotgoedkoop, maar ik zou geen student zijn als ik niet had geprobeerd er nog 20% korting op te krijgen
Een hele wijze les voor maar 60 euro, zo moet je het maar zien. Altijd zonde natuurlijk, dat wel.
Jezus, gasten… als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het het heel vaak ook. Laat je niet leiden door hebzucht en koop vertrouwd hier op HF. MP is voor losers en oplichters.
Ik ga ervan uit dat dit sarcastisch is, voor het gemak. “Sorry ga er geen moeite meer voor doen” het is allemaal wel duidelijk toch?
Ik heb nog geen maand geleden een SARB065 via Marktplaats op de kop getikt voor €260. Twee weken gedragen en geflipt voor €380. De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Edit 1.1: Van de winst en €10 uit m’n eigen zak een Seiko Presage SRPB41J1 gekocht overigens
Pas maar op. Straks word je nog beticht van winstbejag. Dat is alleen voorbehouden aan mensen die bejaarden met een schamele AOW uitkering, vintage Omega’s en Longines afhandig maken. ‘Nee hoor mevrouw, zeshonderd euro is echt een mooie prijs voor die Omega, hij is tenslotte toch al dertig jaar oud en er zitten wat krasjes op’. Echtpaar onderling: ‘Nou Jan? Zullen we dat dan maar doen?’. ‘Ja, Truus, van zeshonderd euro kunnen we dit jaar eindelijk weer eens op vakantie. Wat een aardige meneer hè?’.
Kijk, daar zul je ze hebben in Appelscha.
Niets mis met een open vizier toch?
Zie het zo: Ik heb drie mensen blij gemaakt! De verkoper was blij met €260, de nieuwe koper is erg blij met zijn nieuwe aankoop en zelf ben ik blij met mijn gratis Presage
ik stik.
Haaaa, ik kom niet meer bij
Of bij vertrouwde handelaren.
Zo maar een greepje uit mijn bekende handelaren:
- Ten2two
Ah. Jij wilt van je DJ41 af binnenkort begrijp ik?
High Roller
Voor 130 euro? Maken ze die tegenwoordig ook al na?