Advies over Seiko SARB033 op Marktplaats

Ik zou het horloge voor €250 overnemen, maar na aankomst bij de verkoper bleken er flinke krassen op het glas te zitten, waar hij mij niet over had geïnformeerd. Mocht het horloge toen overnemen voor €130. Ik heb er voor ongeveer €60 nieuw glas in laten zetten. Al met al een schappelijke prijs, lijkt mij.

Whaha, het mooiste van deze foto vind ik toch dat Jan & Truus tegen Piet vooraan (met groen shirt) hebben gezegd: “Piet, draai je horloge even om. Deze foto komt op horlogeforum en anders kunnen we jouw fake SARB niet meer verkopen”
“Oh wacht, die Ruben zit ook op HF, even allemaal zwaaien…”

2 likes

Hahaha, scherp!

1 like

Jazeker, draagt onwijs fijn, onmerkbaar.:roll_eyes:

1 like

Kan mij herinneren dat jij een topic had aangemaakt om te vragen of dit horloge echt of nep was. Antwoord was overduidelijk nep. Waarom dan toch het risico genomen?

1 like

5 likes

Klootzak heeft er gewoon een printscreen van gemaakt :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

De bewijs!

1 like

Ja dat is typisch Ide. Makkelijk scoren door elitair te doen, bah

@HanDavinci plaats jij dat screenshotje eens van whatsapp waar Ide die uitspraak deed over de vriend van zo’n meisje?

2 likes

Ach jah, Ide zijn ding hè.

3 likes

Precies. Daar moet men niet @anon8024582HF over vallen.

7 likes

Fuck, ik wil reageren met iets wat nog grappiger is maar het lukt niet.

2 likes

worden sarb033’s nu al nagemaakt… fantastisch

Laatst foto’s gezien van fake Casio van pakweg € 30 en vroeg me toen ook af wat dan het verdienmodel is…

Nouja ik wist niet dat het een sarb033 was. Dacht leuk klokkie. Seiko is altijd betrouwbaar. Why not.

hoe was die geadverteerd dan?

Volgens mij iets met Automatische Seiko als ik het mij goed herinner.

Ik heb me al eens een neppe A159-W laten verkopen (geld teruggehad hoor). :confused: Zelfs de F91-W wordt vervalst.

achja, dan zal het wel ongeveer 60 euro waard zijn geweest :joy:

De dame in de ik vind je lekkah video. :slight_smile: De jongere dame met de kleine over-bite. Die werkte vroeger bij Female & Company en als, eh, entertainer. Lang verhaal.

1 like

Heb je daar ook een telefoonnummer van? :smirk::stuck_out_tongue_winking_eye: