Weliswaar geen 6012, maar een 6010.
Deze werd me aangeboden: aan de experts de vraag, zien jullie bijzonderheden? Hij vraagt er 700€, maar hij moet ook eten.
Ik ben opzoek naar de Bruce Lee Seiko
Weliswaar geen 6012, maar een 6010.
Deze werd me aangeboden: aan de experts de vraag, zien jullie bijzonderheden? Hij vraagt er 700€, maar hij moet ook eten.
Ik ben opzoek naar de Bruce Lee Seiko
Toch wel de verkeerde kleur wijzers lijkt me. Dit is geen verkleuring maar gewoon de verkeerde kleur imo. 700 zou me ongeacht de staat ook veel teveel zijn. En als jij dat niet te veel vind, dan mag je de mijne met goeie wijzers wel voor 700 kopen
Haha, jij hebt er een te koop? Thx btw
Ik heb er een, maar voor 700 wel te koop
Dat ding voor 700?? Zou ik niet doen…
Edit: prachtig ding, maar gaat meer om de staat haha.
Ik heb er geen verstand van maar vind het wel een mooi horloge!
Het glas poetsen schijnt lastig te zijn, het is mineraal. Vervangen door een goede reproductie loont dan naar mijn idee. Vervangend typenummer ken ik niet, maar kan @Aad57 je waarschijnlijk wel mee helpen.
Het originele glas zag er zo uit
Originele glas is Hardlex, is bijna niet goed te krijgen met enkel polijsten.
Ik zeg bijna omdat ik een heel eind gekomen ben.
Overigens vind ik €700,- niet echt een scherpe prijs …
Vond zojuist dit artikel: wellicht kun je je wenden tot iemand die opalen polijst in Nederland.
Spencer klein vintage watches verkoopt echte hardlex replicas omdat de orginele bijna niet te krijgen zijn.
Hij is nogal een expert op het gebied van Seiko en seiko reparative. Kijk maar eens op zijn YouTube kanaal.
En hier mijn gereviseerde 6012
Voor