Graag advies over welke skeleton watch van een goeie kwaliteit is voor om en nabij de 300 euro voor een maat van me. Zelf geen kaas van gegeten dus daarom graag jullie advies. Maat mag tussen de 42 en 46mm zijn.
Gr T.
Graag advies over welke skeleton watch van een goeie kwaliteit is voor om en nabij de 300 euro voor een maat van me. Zelf geen kaas van gegeten dus daarom graag jullie advies. Maat mag tussen de 42 en 46mm zijn.
Gr T.
kies dan in ieder geval voor een handwinder met display case en niet voor een automaat want dan zie je het uurwerk beter dan wanneer er een rotor voor zit.
en Let ook op afleesbaarheid , skeletons zijn zowiezo slecht afleesbaar.
Dat hoeft niet. Deze bijvoorbeeld is stukken beter afleesbaar dan de meeste andere klokjes in mijn bezit:
http://eu1.dh-cdn.net/uploads/db9961/original/3X/7/9/793692c4d1351bcea689492e931e591439577570.jpg
Wat kost die laatste en welke is het? Bedankt voor de antwoorden/tips tot nu toe. Hij heeft het liefste een automaat.
kijk anders even op watch2day
daar komen dit soort skeletons bijna iedere avond voorbij,
je kunt ook bij die site bij de gemiste deals kijken om te zien wat er allemaal te koop “was” misschien staat er een model bij dat bevalt, dan kun je je daar op oriënteren, mocht die ooit weer in de verkoop komen,
ook kun je dan de prijzen een beetje inschatten.
Bedankt, ben daar ook al mee bezig. Komt goed!
De mijne is niet te koop.
Jacques Lemans, 1-1206C. Voor zover ik weet niet meer nieuw te krijgen, gebruikt doet’ie misschien nog een €150 mits in goede staat. Zit een Miyota / Citizen automaatje in dat het best leuk doet.