Ik heb een tag heurer f1 cac1110 en daxht van de stalen band naar een lederen band te switchten. Nu vind ik het echt mooi maar de sluiting is mijn de bulky. (Heb om te testen een bandje en sluiting bij ome Ali besteld) heeft iemand een goede tip waar ik de juiste kan bestellen?
Ik heb wel online originele tag slutingen gezien maar zou ik beter voor die hirsch optie van horlogebanden moeten kiezen? Wat is jullie mening?
Wat weerhoudt je om gewoon voor een doornsluiting te kiezen? Ik vind deze vouwsluitingen ook vaak to much.
Ps. Wat staat er op op de achtergrond, The Pacific?
Ik vind een vouwsluiting gewoon heel fijn. En als ik dan kan kiezen. Dit model heeft normaal een stalen band met vouwsluiting dus alle opties staan open! En qua pacific? Wat toevallig op tv iets van rtl volgens mij
Even naar de “Horlogemarkt (gezocht)” rubriek verplaatst.
Deze zoektocht heeft nl. weinig met gereedschap etc. te maken en dus was ‘de roze’ categorie niet echt de juiste plek …
Hij zit omgekeerd, en je hebt ook nogal een grote pols waardoor het dikke deel in de midden uitkomt.
Niet mee eens, zo draag ik ook een TH vouwsluiting, gaat ooolk op voor een omega vouwsluiting.
Zou ie misschien zo slecht kunnen zitten omdat het goedkope Chinese namaak troep is?
Ik ben linkshandig dus voor mij is het zo handiger maar ik snap waarom hij op papier verkeerd om zou zitten. Voor mij is het zo comfortabeler dus kies ik hier voor.
Dank je voor de info. Dus gewoon nog even zo laten totdat ik er echt klaar mee ben en wat anders ga proberen. Misschien zelfs een NATO strap ofzo. Vind het leuk om met deze klok te experimenteren
Hier ook een linkshandige…