Advies/tips gevraagd

Ik zou budget gebruiken om de SKX te updaten, kan me niet voorstellen (met alle respect uiteraard) dat je die gaat missen als je een duiker hebt die in hoger gamma ligt. Andere horloges gaan gewoon concurrentie zijn voor die je nu hebt.

2 likes

Ja, hier kan ik me bij aansluiten. Mijn eerste automaat is toevallig een SKX007 (dus die kan niet meer weg), maar als je een Certina DS Diver of iets chiquers hebt, dan krijgt een SKX echt veel minder draagtijd. Je gaat het (prijs) klasse verschil missen tussen SKX en andere merken.

1 like

Enig idee hoeveel je er voor zou krijgen? Als het ‘verkoop zaadje’ eenmaal is gepland gaat dat heel moeilijk weg. Dan zou nu iets kopen en later de Hamilton wegdoen zonde zijn. Beter de Hamilton verkopen en dan iets vets kopen met de opbrengst + je huidige budget :+1:

1 like

Een blauwe Conquest lijkt me wel een aanvulling. Ik zag er toevallig eentje ruim binnen je budget. Wel gebruikt en quartz…

1 like

Eens… Maar je weet hoe het gaat, je zoekt elke keer de grens op en dan zie je net weer iets mooiers​:rofl::sweat_smile:

1 like

Wil graag een nieuw horloge erbij…:joy: En huidige combo heb ik al een paar jaar, vind het nu wel tijd voor wat nieuws​:smiley:

:neutral_face:

:scream:

Nog niet irl idd… Zie nu wel dat hij wat aan de grote kant is. Denk aankomende week maar even wat juweliers bijlangs

Snap ik, heb daar ook over getwijfeld maar zou het wel fijn vinden deze voor de wat relaxtere privé dingen te blijven gebruiken. (zwemmen, zaterdagavondjes etc)

Dan vind ik een Hamilton duiker nóg mooier…

Ook mooi inderdaad!

Geen idee… Zitten wel wat gebruikerssporen om maar loopt nog top. Alleen voor werk is hij wel top, netjes en mooi maar onopvallend.

Ja deze had ik ook gezien, wist zelf alleen niet of ik zomaar een screenshot van @SuperC mocht gebruiken😜
Maar hier houdt quartz mij nog wel tegen eigenlijk… Maar qua specs wel weer een goeie beater… 300m las ik volgens mij😃

1 like

Heb je de Vostok nog voor? In ieder geval met een duiker in die prijsklasse moet je ook niet teveel zorgen maken hoor. Die dingen kunnen tegen een stoot en krassen staan alleen maar stoer :sunglasses:

1 like

Vostok gebruik ik eigenlijk heel weinig. Komt uit hetzelfde bouwjaar dus vind het voornamelijk leuk om te hebben en draag hem sporadisch… En idd, ben niet heel bang voor krasjes maar wanneer ik weet dat ze wat meer te verduren krijgen zal ik dan de skx om doen is mijn gedachte😄

Ik zou er niet te lang over nadenken, hoor. Zo’n Longines steekt er met kop en schouders bovenuit! :slight_smile:

2 likes

Ja het gaat op dit moment tussen de bovenste twee. As weekend/week maar proberen wat irl te zien. Ben ook benieuwd naar de Longines maar door @koekoek terecht gewezen op de grootte en heb voorkeur voor automatisch ipv quartz… Heb de Seiko 60’s ook gevonden in het groen… :heart_eyes:


Wel ietsjes boven budget maarja is dat niet altijd het HF advies😆

Zou ik korting kunnen vragen bij een ‘ad’?:joy:

Dikwijls hebben winkels 10 of 20% kortings acties. En online vaak ook beneden list te vinden. Geen reden om list te hoeven betalen :+1:

1 like

Die is er ook zowel in 41 mm. als in 39 mm. als automaat. Met wat korting kom je dan onder de duizend euro voor een nieuwe.

1 like

Ooh top, thnx👍🏻

@iNeedaWatch Ja dan zou ik voor die van T2T gaan denk ik qua prijs en staat.

1 like