Kwam deze tegen op marktplaats. Is precies iets waarmee ik mijn vriendin graag zou verrassen!
Op mijn vraag aan hem hoe oud hij is kreeg ik als antwoord… “1 van de nieuwste denk ik”
Schrikt me toch wel een beetje af. Wat denken jullie?
Kwam deze tegen op marktplaats. Is precies iets waarmee ik mijn vriendin graag zou verrassen!
Op mijn vraag aan hem hoe oud hij is kreeg ik als antwoord… “1 van de nieuwste denk ik”
Schrikt me toch wel een beetje af. Wat denken jullie?
Hij leeft in Disney-land.
Alarmbellen gaan af…
Heb je al gekeken wat hij nog meer verkoopt? Dan weet je het wel…
O dat is horloge handelaar Thierolf. Een 16 jarige jongen, dus vergeef hem z’n onwetendheid. Volgend mij heeft hij dit horloge geruild tegen 3 pontiac horloges en een commodore
Facebookgebruikers zullen dat nog wel weten haha.
Die heeft het hier ook nog kortstondig geprobeerd, heeft het niet lang volgehouden.
Op horloge freaks was het wel altijd genieten van zijn spam
Thanks guys, weet voldoende:rofl:

Af en toe mis ik de foto’s van borden eten en deze schattige dames Tudor best wel.
Iemand ervaring met Van Wonderen Watches?
Hier ook wel interesse in, maar ze weten bij benadering nog geen eens uit welk jaar deze zou kunnen momen. Dacht zelf rond 1990 ongeveer…
Hier op het HF staat ook een leuke Tudor 
Laat me raden, u heeft weer wat te koop? 
Ik kon best lol eruit halen dat hij in elke zin over de Speedmaster begon, en dat die zichzelf vervolgens handelaar noemde en nu al anderhalf jaar met dit horloge opgescheept zit en verder geen budget voor de handel heeft.
Wie ik? , zeg maar jij hoor.
Inderdaad ik spamde even fijn een stukje.
Beetje raar antwoord, de verkoper ken ik via een horloge groep op facebook.
Is een wat ouder tudor klokje met een kleine mm kast.
Verkoper is denk ik wel betrouwbaar alleen erg jong, volgens mij net 18 jaar. (Ben zelf 22 dus mag daar eigenlijk niks over zeggen
)
Had hem gezien, maar zoek echt er een zonder goud/ koper.
Het is inderdaad met massief 14K goud afgewerkt.
Succes met de zoektocht.
Maar wat is er mis dan, volgens mij niets.
Na de eerste vijf reacties had ik toch duidelijk het idee dat dit horloge wel eens fake zou kunnen zijn…
Fake is het niet. De verkoper is alleen een hele jonge jongen, die zich horlogehandelaar noemt, maar totaal geen kaas gegeten heeft van horloges. Persoonlijk zou ik er geen €1000 voor betalen.