Advies Valjoux 7750 gevraagt

Ik ben van zinnens om een occasion Epos chrono met een Valjoux 7750 te kopen, nou heb ik niet helemaal de affiniteit mbt de kwaliteits verhouding Valjoux 7750 mbt de Epos en wat zo’n klok mag kosten in goede staat, gaarne jullie input voor dat ik overga tot aanschaf (P.s.: nu niet mijn aankoop inpikken he!;))

Genesis

Niemand?!

Genesis

Ik heb geen ervaring met Epos, maar ik weet wel dat een Valjoux 7750uurwerk zeer degelijk en kwalitatief goed is. In mijn van der Klaauw zat ook een Valjoux meen ik, 7750 of 7751.

Worden in heel veel horloge’s gebruikt, dus dat zit wel goed. Hoe het uurwerk is in combinatie met een Epos weet ik niet, heb geen ervaring met dit merk. Weet ook niet of er iets aan het uurwerk gedaan wordt of dat het er gewoon in wordt geplaatst. Misschien iemand anders?

wat de 2824 voor gewone automaten is is de 7750 voor chronograaf horloges. Gewoon echt goed en degelijk.

Is duidelijk, bedankt voor de feedback, dan lijkt 350 a 375 euro me geen gekke prijs als de Epos in de staat is als de verkoper weergeeft.

Genesis

Ik denk dat 350iddd niet te veel is. Ligt ook aan de staat, of het compleet is etc. Maar het is denk ik wel het proberen weaard. :slight_smile:

Ik zal er eens over na denken, indien ik over ga tot aanschaf zal ik het posten.

Mvgr Genesis

Lijkt me ook niet duur; ik denk dat je voor een chronograaf van Epos nieuw al gauw meer dan € 1.000 kwijt bent (zin een dealer van Epos in mijn woonplaats).

Groet,

Gerard