Advies verwijderen datum pukkel?

Heb je wel nagellak remover? :thinking:

1 like

:confounded::thinking::astonished: wablief? :nail_care:

Ik ben gewoon de sow-low binnen gelopen en zo’n ding voor sigaretten gehaald.

1 like

Aansteker en anders een kaarsje.

1 like

Nee, niet sterk genoeg. Bij hardlex gaat dat, bij saffier heb je echt een gasbrandertje nodig.

1 like

Liever iets waarbij ik goed kan zien wat ik doe…kortom met dial-up dus en een gasbrandertje oid.

Heb het 2x gedaan met zo’n crème brulee brandertje.
Kan je heel gericht warm stoken.
Ging prima.

6 likes

Ah goeie.

1 like

Voor €4,- heb je zo’n ding .

1 like

Top :+1:

Hier ook met zo n brandertje gedaan. Even heel gericht stoken en met heel dun mesje eronder en plop. Beetje poetsen met aceton en je ziet er niets meer van. Zit bij de Samurai volgens mij geen AR aan de buitenzijde. Ik had voor de zekerheid de kast in bakje met water gedaan voor wat koeling.

8 likes

Goede tip :+1:

Dank. Klinkt goed.

NEE, tenminste niet als je zo kippig bent als ik en verder stoort het mij totaal niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Laat dat ding alsjeblieft zoals hij hoort te zijn. Ik vind hem erg mooi, datumloep past mooi en is handig bovendien en tot slot wil je absoluut niet zo’n rare Franken maken als die faux MM die in dit topic voorbij komt zeilen. Sterker nog, die samurai zonder pukkel is ook lelijk omdat het evident is dat de datum zo gedimensioneerd is dat een loep wel moet.

Ik zeg njet. Je verneukt het horloge als je hem weg haalt. Sterker nog, laat me hem dan van je kopen. Ik heb absoluut geen 44mm Seiko duiker nodig, maar deze bescherm ik graag tegen z’n eigenaar.

10 likes

Het is al 21x gezegd zie ik :joy: maar :arrow_down:
Meerdere keren gedaan tijdens het modden.
Gewoon een paar tellen een crème brulee brandertje erop en hij is los.

2 likes

Ik ook. Al vind ik het hier zonde van dat dure OEM glaasje. Ik zou hem laten vervangen door een gladde aftermarket met AR coating.

4 likes

:rofl: het moet niet gekker worden hier. Maar…duly noted. Fate…the Voice of Reason. :sunglasses:

Vwb de datum dimensie. Zie mijn andere Sammy zonder pukkel…

2 likes

Dat is ook nog een prima optie. Had al wat tips gekregen van ons Ruben. Misschien ik dat doe. Lastige is…het vervangen kan ik niet zelf.

2 likes

Die is direct minder mooi.

Sorry. Gewoon absoluut niks meer aan doen, en als je die met datumpukkel zat bent mag je me met alle liefde een PB doen omdat ik die wel eens wil proberen. Als het zo uitkomt en ik niet net wat anders gekocht heb is het een serieuze kandidaat voor me.

:point_up: :point_up:

Ik zat het gisteren nog te denken, maar ik word oud en vergat het prompt voor te stellen.

Ome @HanDavinci is wijs. Op die manier kan een potentiële koper zien dat je 'm in originele staat kunt brengen, en jijzelf hebt ook nog keuzes zolang je eigenaar bent. :slight_smile:

3 likes