Advies voor duikhorloge onder 750€

Die is 800

Niet nieuw

San Martin divers zijn top. Degelijke kast. Bezel met 120 kliks. 20 of 30 bar WR. Geen speling.
Automaat. Saffier glas. Betrouwbaar uurwerk (Seiko NH34).
En bovenal, vriendelijk geprijsd.
Wat wil je nog meer.

Glycine combat sub. Ticks all your boxes. Verkrijgbaar in 36, 39, 42 en 46 mm en in verschillende wijzerplaatstijlen.

9 likes

Creativiteit en origineel ontwerp. :innocent:

1 like

Deze vinkt alle boxen af.
Ik denk dat dit één van de beste duikers in z’n prijsklasse is.
ETA, safier, uniek design :thinking::speak_no_evil: super sunburst, prima oyster bracelet.
Dit was m’n eerste automaat en heeft afgelopen 5 jaar echt veel te verduren gehad en hij geeft geen fuck.

6 likes

Mee eens, maar dat kost ook meer.
Mijn eerste keuze zou ook een Squale zijn. Maar of je die al voor €750 heb…

swiss-made, zo als TS aangaf.

1 like

Op de wijzerplaat staat toch weer wel “swiss made” , maar heet gewenste horloge onder de € 750 gaat niet lukken.

1 like

Als het echt Swiss moet zijn wordt het een lastige en vooral eentonige zoektocht vrees ik…

Maar om die eentonigheid een beetje op te fleuren heb ik een outsider gevonden. Ja, Suisse. Nee, zwarte plaat en iets boven het budget. Maar goed wie weet vind jij de blauwe voor een betere prijs?

Maurice LaCroix Miros 40mm

Maurice Lacroix Miros
€ 849

2 likes

“Swiss made” vind ik niet zaligmakend
Kijk maar naar Damasko of en GS.

1 like

afbeelding

2 likes

Oké het is ietsje boven budget.

4 likes

Ik weet niet hoet het zit bij dit soort horloges maar 825 is de msrp. Dan moet zo iets toch wel te scoren zijn voor 750 of minder?

En dat is nog voor een kortingscode of prijsvoorstel.

1 like

Da’s een eufemisme en een understatement :slightly_smiling_face:

:partying_face:

Swiss made en ruim binnen het vooropgesteld budget :slight_smile: :

2 likes

Uhren von UHR - UHR-442

image

Met eta uurwerk.

En zonder blauwe plaat.

1 like

helaas wel, je kan niet alles hebben. Er staat wel 1 met blauw, maar daar zit een Seiko uurwerk in.

SWC (Swiss Watch Company) vind ik de beste tip die er bij zit. De leukste ook, want ik kende het merk niet. Uit de website blijkt een interessante geschiedenis van een in de Zwitserse horlogie-industrie verankerde familie. Er staat ook uitleg over de totstandkoming van de naam. Zij hebben de naam geregistreerd kunnen krijgen in een ‘window’ van anderhalf jaar dat het niet verboden was ‘Swiss’ in de naam te gebruiken. Daarvoor en daarna was dat wel verboden, maar zij hebben dus als enige horlogemerk toegestaan Swiss in de naam. Het lijkt me een interessant merk dat ik verder ga volgen en een goed alternatief zou kunnen bieden voor de bekende merken.

2 likes

Heb zelf de zwarte variant en qua verhoudingen is deze echt perfect IMO.

Zelfs op leder gaat ie goed

2 likes