Advies voor duikhorloge onder 750€

Hallo beste mensen! Ik ben al lang opzoek naar een duikhorloge. Maar heb geen idee waar ik mee moet beginnen. Ik hoop dat jullie me daar mee kunnen helpen! Hier een lijstje:
Voorkeuren:
•Blauwe wijzerplaat
•Swiss Made
•Automaat
•stalen band

Kom maar op met jullie ideeën :bulb: !!!

2 likes

made in Japan :sunglasses: Veel leuke Seiko’s en zelfs een nieuw Citizen model.

2 likes

Ben benieuwd wat je als antwoorden krijgt. Steinhart en Certina zijn diegene die ik verwacht te zien, maar anders gaat het snel naar +1000.

Niet Swiss made maar Titanium, pedigree in duikhorloges en binnen budget :+1:

5 likes

Baltic Aquascaphe:

16 likes

Ook niet Swiss made :face_with_monocle:

1 like

2e hands Longines Hydroconquest

1 like

Lolbroek.

De Certina DS Action Diver 38. Ik heb zelf de groene en het is echt een prachtig horloge van goede kwaliteit met een mooie maat van 38 mm.

16 likes

Het is wel een goeie optie. Zoals ik zei, verder kijken dan Swiss Made.

1 like

Volgens mij ben je dan nieuw direct klaar bij de mainstream.

1 like

French made :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Exact.

Daarom de Baltic.

Misschien is zo’n Maen wel wat.

2 likes

Christopher Ward heeft opties… maar dat is natuurlijk weer niet zo heel swiss.

Tissot Seastar, tweedehands Longines hydroconquest. Maar allemaal niet de mooiste horloges.

1 like

Ahum!

1 like

Duits, maar met Zwitsers uurwerk: Circula

1 like

Geen stalen band, maar wel het horloge dat ik zou kiezen. Gebruikt moet te doen zijn. Kwalitatief zeer goed, eigen retro look, mooie heritage, courant (mocht je 'm toch weer willen verkopen, dan ga je er zeker niet op failliet) en draagcomfort (een echte ‘wrist hugger’).
16644585174171804788313930746657

Om je een beetje in te lezen en wat feeling te krijgen met dit heerlijke merk, check ook dit (bijzonder gezellige) topic.

4 likes

Momenteel bij Olko echter uitverkocht. Je kan ze altijd mailen voor beschikbaarheid.
:raising_hand_man:t2:

5 likes