Met een opkomende strand vakantie ben ik op zoek naar een niet al te dure maar toch leuke Duikershorloge. Ook na de vakantie ben ik van plan deze te gebruiken bij het sporten.
Mijn max. budget is rond de €200. Dit wordt voor mij een horloge dat ik ga gebruiken bij meer " wildere " activiteiten. Voor de formele activiteiten heb ik een Datejust.
Voor mij maakte automaat, quartz of Solar niet uit. Hoefdeook niet per se een datum op maar ja het was moeilijk om eentje te vinden zonder datum.
Ik heb de onderstaande 3 op het oog. Alemaal leuk.
Ik hoop dat jullie met jullie ervaring mij kunnen helpen met wat het beste zou zijn. Dank jullie voor jullie hulp.
De groene Promaster zou ik niet als beater doen, beetje te uitgesproken kwa kleur.
Tussen de NY0400 en de Duro zou ik voor de eerste gaan, toch wel meer horloge voor je geld en ondanks dat het een automaat is kan deze behoorlijk wat hebben.
Dank jullie wel voor jullie hulp. Ikzelf neig richting de groene Citizen want ik ben wel van de kleurtjes. Alleen blauwe dial heb ik al.
Ik ga eerst meer lezen over Oriënt om een idee van te krijgen. Ik laat het weten waaneer ik uit ben.