Ik zou graag wat advies willen voor een mooi duikershorloge. Budget hiervoor is zit tussen de 300-500 Euro. Dit zijn de vereisten;
-moet een automaat zijn
-saffier glas
-liefst Swiss Made
-een beetje vintage look hebben
Goede keus.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Wellicht een alternatief is Deep Blue met een stellita automaat wel eens in de aanbieding bij watch2day.
Succes!
Mvg. Bertjan
Tja het mag eventueel wel een Seiko zijn, die Swiss Made weegt nu niet zo zwaar door maar een vintage look wel en dat heb ik bij Seiko nog niet gezien.
Als hij nog in nieuwstaat is wel. Tja ze weten hun inspiratie wel te halen ja nu die Vintage Red is wel gebaseerd op een een model dat allang uit productie is. Dan heb ik er geen probleem mee.
Welke maat mag het zijn?
Ik zie al een Certina voorbij komen welke ik zelf net heb verkocht die wel in die prijsrange viel. Ik kan hem je van harte aanbevelen, heel mooi afgewerkt, Zwitsers en een prima ETA 2824-2.
Maat 42mm. Ja die Certina is wel om over na te denken maar dan zal het een 2ehandse moeten zijn want de nieuwprijs gaat toch wel redelijk over het budget. Misschien eens kijken in de Hour Passion in Roermond misschien is daar wel een koopje te doen.
Hij komt dan wel 2de hands in beeld ja. Hij is 43mm en was mij te groot. Ik had hem van juni 2017 met 2 jaar garantie en alle dozen en papieren etc en die is binnen jouw budget zo goed als nieuw naar een ander gegaan. Qua afwerking beter en mooier dan de Seiko’s die je voor dat geld nieuw koopt.