Advies voor kopen seiko sarb017

Als vakantie horloge dit jaar heb ik de Seiko alpinist (Sarb017) op het oog. Zoals bij een aantal van jullie bekend zal zijn is dit een Japans model en dus niet hier in Nederland verkrijgbaar bij een juwelier. Ik heb op het forum gelezen over Rob van Monsterwatches dat hij dit horloge zou kunnen leveren.
Na Rob gemaild te hebben vertelde hij mij dat hij ze nu niet in voorraad heeft, maar dat hij ze uiterlijk in Juli binnen zou krijgen. Nou heb ik veel van jullie zien zeggen dat hij het niet altijd even nauw neemt wat betreft snelheid van service. Als hij daadwerkelijk de Seiko tussen nu en Juli binnenkrijgt kan ik hier zonder problemen op wachten maar ik zou het erg jammer vinden als het niet zo blijkt te zijn en ik het horloge dus niet heb voordat ik op vakantie ga. Daarom vroeg ik mij af of jullie mij advies kunnen geven over andere manieren om aan de Seiko Sarb017 te komen.
Bij voorbaat dank!

SeiyaJapan zou ik zeggen, maar ik zie dat het daar uitverkocht is.

SoloJapan kan ik ook nog noemen, maar die had hem niet staan op eBay.

Al met al heb je niets aan mijn post en had ik beter aan het werk kunnen gaan.

7 likes

Haha niet zo pessimistisch, misschien is hij daar binnenkort weer in voorraad. Bedankt dus!

1 like

Vond nog een oud ‘gezocht’ topic.

1 like

Citiwide heeft hem momenteel ook niet. Zal wel weer snel komen.

1 like

Op bestelling leverbaar door magi. Solojapan dus, wat @SwedishChef suggereerde.

4 likes

+1 voor Magi aka SoloJapan.
Kan normaal alle JDM"s leveren tegen scherpe prijzen.

1 like

Gisteravond, 22 mei dus, is er nog een geveild op Catawiki. Zelf heb ik meegeboden tot € 350,00. Verder durfde ik niet te gaan. Het horloge kwam uit UK en ik had niet de zekerheid dat hij ongedragen was. Uteindelijk is hij verkocht voor € 370,00. Daarna heb ik mij bij Rob op de lijst geplaatst via een email, in de hoop dat hij hem nog kan leveren.

1 like

Ik heb de mijne via shoppinginjapan.net besteld, keurig binnen 8 dagen in huis, wel eerst 81 afrekenen voor inklaren :smirk: bij de pakketbezorger. Alleen anderhalve maand geleden lag de prijs rond $400 nu al op $487…

1 like

Ik heb 2 weken geleden een SARB017 bij Solojapan gekocht.
Ze zijn nu niet meer aanwezig op Ebay, maar ze komen er vast wel weer op te staan.
Je maakt het bedrag direct over naar Magi. Hij reageert niet altijd meteen op mail, maar communiceert in goed Engels.
Het horloge zat in een 2e shipment uit Japan, en ik kreeg er een gratis magnifier bij een en een excuusbriefje.
Wat mij betreft een zeer betrouwbare leverancier van JDM’s.

1 like

Ik heb recent een ongedragen sarb035 besteld bij deze aanbieder, binnen 2 tot 3 weken bezorgd. Hij heeft ook enkele 017s.

1 like

Ik heb hem ook op het oog , maar ook een vraag .
Wie heeft hier al iets gekocht , het horloge is daar niet zo duur .
https://global.rakuten.com/en/store/seiko3s/item/sarb017/?l-id=rgm_search_en_rvp_widget

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Dat is een hele bekende site en bestaat al heel lang. Alleen komen de goederen volgens mij uit Japan, hetgeen betekent dat je afgerond zo’n 25 % extra op de prijs moet rekenen (invoer + btw) en dan heb je ook de verzendkosten nog. :relaxed:

Gizmo is niets mis mee. Snelle levering en prima prijzen.

Daar zijn de meningen over verdeeld, @kiek kom er maar in.

Twee keer besteld, beide keren binnen 10 dagen ontvangen.

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Yep

Pakket kwam nooit aan. Heb moeten smeken om mijn geld terug te krijgen. Alleen maar leugens over de mail met dat ze er actief mee bezig waren. Uiteindelijk een PayPal zaak van gemaakt en mijn geld terug gekregen.

Negatieve review op ebay geschreven. Dag na plaatsing werd deze om onduidelijke redenen verwijderd. Ook ben ik geblokkeerd bij Gizmo, dus kan er niet eens meer een aankoop doen.

Je had een selfie moeten meesturen met dit aan…