Advies voor nieuwe aankoop

Buiten Ebay om zit er iets rek in de prijs, hij verwacht wel bankoverschrijving.

1 like

Na lang beraad ben ik er helaas nog steeds niet uit. Ik heb de Save the Ocean wel af laten vallen. Blijven de andere twee staan. Heb de SBDC063 inmiddels kunnen passen, maar wil toch ook de 053 nog passen voordat ik een definitieve keuze maak. Heeft hier iemand een idee waar ik een juwelier kan vinden die de 053 op voorraad heeft liggen?

Zeker een aanrader :+1::yum: … de SPB053 …draagt heerlijk(18cm pols) en is er bij mij één die ik niet zomaar weg zou doen…

2 likes

Ja, da’s gek. De juweliers bij mij in de omgeving hebben ook alleen maar de SRPC93 (STO) en de SBDC063 (MM200) in voorraad. De 053 kwam wel een jaar eerder op de markt. Misschien dat de STO en MM200 als meer actuele modellen worden gezien door Seiko en de juweliers en daarom deze nu overal in voorraad zijn. Lost jouw ‘probleem’ natuurlijk niet op. Nee sorry, zou zo even niet weten waar je deze kunt passen. Weet natuurlijk ook niet waar je woont. Misschien helpt het als je even vermeldt in welke omgeving je woont. Dit levert wellicht een tip op. Of mogelijk woont daar een forumlid dat er één heeft en waarmee je kunt afspreken. Succes!

1 like

En dé laatste nieuwe de STO white shark edition.

4 likes

Ik woon in Den Haag. Dus mocht iemand een tip hebben waar ik een 053 kan passen in omgeving van Den Haag, dan hoor ik het graag

Ook mooi, maar toch net iets te zomers voor mij

Ik heb inmiddels mijn keuze gemaakt. Het gaat toch de 063 worden. Nu ben ik alleen nog in dubio of ik de internationale of Japanse versie moet aanschaffen. Op sommige sites lees ik dat de kwaliteit van de Japanse horloges iets hoger ligt. De prijs ligt daarentegen ook hoger, ook gezien de importbelastingen. Heeft iemand een idee of dit verhaal over de kwaliteit klopt?

Zie hier!

1 like

Bedankt! Was al op zoek naar een topic als dit, maar kon het niet vinden. Duidelijk dus dat de Japanse modellen beter zijn afgewerkt, maar de kwaliteit van het uurwerk en materialen zijn dus wel hetzelfde.

1 like