Ik vind die Breitlings afgrijselijk, terwijl een BB58 achtig horloge er altijd wel in gaat. Ik zou liever de BB58 in OG kleurstelling pakken, maar de Smiley is niet verkeerd. Ook omdat ik een fetisj heb voor kleinere horloges.
Maar laat je vooral niet afleiden door mijn smaak.
Een blauwe zal het niet heel snel worden, omdat mijn broertje deze in het blauw heeft. Het liefst zou ik een rode hebben als ik voor dit model ga of heel misschien wil ik nog een zwarte overwegen
Over smaak valt idd niet te twisten!
Vanaf de foto vind ik hem prachtig! Vind het alleen zo lastig, omdat ik hem nooit in het echt heb gezien en/of gepast.
Die Breitling blijft tof. Houd er wel rekening mee dat die riders (kleine stukjes goud op de bezel) er bij deze modellen met regelmaat af komen. Heb het best vaak voorbij zien komen.
De Tudor’s zijn tof. Ik heb zelf een zwak voor die GMT S&G en de kwaliteit van Tudor op de pols blijft heel goed
“Heeft iemand tips waar ik zo een Breitling eventueel zou kunnen passen, liefst in de buurt van Amsterdam?”
Volgens mij heeft Gassan beide merken en kun je passen, voor de zekerheid, het gaat op afspraak