Beter nog:
Komt een tweedehands BB58 niet binnen budget uit?
Ik ben iets meer fan van het logo op de oude smiley met de roos, maar de proporties van de nieuwere 58 zijn aan de andere kant weer net wat beter
Zou echt voor een tudor gaan
Vind breitling meestal van die glazenwasser horloges….te.
Mijn mening
breitling
Uiteraard Tudor. Tudor rules
Optie:
Die Breitling blijft tof. Houd er wel rekening mee dat die riders (kleine stukjes goud op de bezel) er bij deze modellen met regelmaat af komen. Heb het best vaak voorbij zien komen.
De Tudor’s zijn tof. Ik heb zelf een zwak voor die GMT S&G en de kwaliteit van Tudor op de pols blijft heel goed
Prachtig! Maar ik gok niet dat het realistisch en beschaafd is om mijn budget als bod uit te brengen
“Heeft iemand tips waar ik zo een Breitling eventueel zou kunnen passen, liefst in de buurt van Amsterdam?”
Volgens mij heeft Gassan beide merken en kun je passen, voor de zekerheid, het gaat op afspraak
Ik vind de gmt Tudor een plaatje.
100% de breitling
“Heeft iemand tips waar ik zo een Breitling eventueel zou kunnen passen, liefst in de buurt van Amsterdam?”
Volgens mij heeft Gassan beide merken en kun je passen, voor de zekerheid, het gaat op afspraak
Ik heb de site van Gassan bekeken, maar daar staat dit model helaas niet tussen bij “pre-owned”.
Die breitling is niet meer nieuw te krijgen dus dan is het zoeken.
Heb een Breitling Crosswind Racing (met 43mm de grotere versie van de Chronomat) & een BB Smiley: hands down de Breitling!
Congrats!
Wat is het geworden?
Heb het topic hierboven gelinkt, waar wat foto’s te vinden zijn