Advies.

Beste mensen,
Heb hier nog een aantal horloges en banden liggen en die wil ik wel kwijt.
Probleem is echter dat ik geen flauw idee heb m.b.t. tot de waarde van dit alles.
De eerste foto staat al op het forum.

De tweede is van de horloges die ik nog heb gevonden.
Op de eerste foto van links naar rechts de mido is de rand versleten maar loopt wel, de Pierpont heeft geen kroon meer, de Esvege loopt ook, de Tokano is inmiddels overleden:-).
Op de tweede foto is de bovenste een Casio quartz dan van links naar rechts een Oriënt quartz, een Montè Geneve incabloc, een Garonne quartz en een Garonne Luxe quartz.
Daaronder 2 dameshorloges de bovenste is een Domwatch Geneve ( loopt niet) de tweede is een 14K gouden Zentra ancre.
Deze horloges zijn allemaal ouder dan 20 jaar?
Verder heb ik nog een rijtje splinternieuwe horlogebandjes liggen ook allemaal meer dan 20 jaar oud.

De linkse zit een kaartje aan Sarcar Genève en een geschreven prijskaartje van FL 169,-, de tweede is een Certina, de derde kan ik alleen stailess steel op vinden,de vierde en vijfde zijn leer, waarvan de vijfde wel een mooie print heeft, de zesde is nylon, de zevende ( zie foto :slight_smile: achtste en negende zijn van leer, tiende is breed en staat op US-NAVY de elfde is denk ik goud, maar niet compleet en niet zo mooi meer.
Verder heb ik nog een blikje met juweeltjes? voor horloges zitten er vele tientallen in
Kunnen jullie mij verder helpen m.b.t. een vraagrpijs van de verschillende items of een totaalprijs?

m.vr.gr.
Ton

– moved topic –

Op basis van deze erg slechte foto’s is er eigenlijk niets zinnigs over te zeggen.
Sorry!

Je zult eerst echt betere foto’s moeten hebben!

Denk dat u hier niets voor krijgt.
Sorry

Tip doe alles in een doosje en stuur het naar de Horlogemakersvakschool in Schoonhoven,
misschien hebben ze er daar nog wat aan.
Groet

Ik denk dat de Mido op de 1e foto nog wel een leuke waarde kan hebben.

De rest kan ik niet cq. nauwelijks herkennen.
Ik herken niets waardevols van deze foto’s.

Als je de verzendkosten terugverdient dan bof je al.

hans

Maak goede fotos en zet ze op marktplaats gewoon kijken of iemand er wat voor
over heeft.

De foto’s van de horloges zeggen niet zoveel.

( P.s als je bij de laatste foto geen tekst had vermeld, zou ik zweren dat je een plaatje van de asbak had genomen.):D:D

sorry kon het even niet laten

gr Ron

Beste allemaal,

Het is niet te geloven, nu moet ik ook nog een cursus fotografie gaan doen :slight_smile: een asbak, pffffffffff :-).
Ben nu eenmaal niet handig met fotograferen en heb er de juiste camera niet voor :slight_smile:
Strekking van jullie commentaar is duidelijk, stoppen met werken en van de opbrengst gaan leven zit er nog niet in :slight_smile:
Dus word of nog een bod voor alles in een keer, of de hele boel gaat voorlopig weer de kast in.
Dank voor jullie berichten.

m.vr.gr.
Ton

Beste Ton,
je begrijpt vast wel dat van die asbak was een geintje,iets wat je regelmatig tegenkomt op dit forum.
Wat je handel betreft, zet de bandjes en de klokjes apart op horlogemarkt.nl en probeer wat betere foto’s te maken zodat we een beetje beeld krijgen wat je aanbod is.
Nee ,je zult niet kunnen rentenieren van de eventuele opbrengst maar er zal vast wel wat tussen zitten waar iemand interesse in heeft.
Er worden regelmatig schitterende klokken aangeboden waar niemand op reageerd, dus het ligt niet aan jou.
Maar duidelijke foto’s trekken nu eenmaal de aandacht.

gr Ron