Dit riekt naar Cloxxki!
Bij een handelaar waar je standaard korting krijgt, betaal je standaard teveel. Wie geeft er nou zelf al korting om vervolgens zelf niets meer over te houden…? Je weet dat de “originele” prijs bij veel discounters al hoger liggen dan de normale prijs bij een normaal bedrijf en dat de korting die je krijgt vaak minimaal te noemen is als je dan gaat vergelijken.
Jij geeft mensen niet graag de kost, die advies prijs betalen.
Voor mij gaarne een nieuwe Rolex GMT Pepsi of BLNR voor de adviesprijs.
Nee hoor dat is een ( slechte ) keuze die je zelf maakt.
Mee eens en tevens ondersteun je in mijn ogen de criminaliteit als je namaak koopt.
En in het algemeen: afdingen op de adviesverkoopprijs is natuurlijk prima maar natuurlijk ligt alles voor deze prijs in de etalage. Fabrikanten eisen dat mogelijk ook.
Veel NL horloge web shops houden vast aan te hoge adviesprijzen
en gooien er ook nog hoge verzendkosten bovenop.
Je zit dan al gauw op 3X de prijs elders op het web.
Dan heb ik het hier over Casio en ander quartz spul.
E bay of Amazon is het antwoord.
Drex schrijft: E bay of Amazon is het antwoord.
Bij e-bay koop ik nooit wat (vertrouw ik niet helemaal), maar bij duitse amazon destemeer. De duitse (voor heel Europa behalve de benelux) importeur in Hamburg is aanmerkelijk schikkelijker dan de benelux importeur in Amstelveen. Nu heeft de europese importeur ook een heel wat groter afzetgebied dan alleen het “kleine” benelux.
Ik heb me wel degelijk verdiept in de prijzen. Dat doe ik eigenlijk met alles wat ik van plan ben te kopen. Kijken, vergelijken en kritisch zijn. Internet is wat dat betreft je grote vriend. Je kunt maar alles aannemen wat handelaren je proberen wijs te maken òf zelf even de hersens gebruiken
Jij geeft mensen niet graag de kost, die advies prijs betalen.
Voor mij gaarne een nieuwe Rolex GMT Pepsi of BLNR voor de adviesprijs.
Zou je wel willen hè. Ik vind dit dus gewoon “een beetje dom” (Màxima)
Als jij ze onder list nieuw kan krijgen heb je hier zo 10 klanten die wel een paar honderd extra willen betalen.
Om het netjes te stellen.
Ik zou me even inlezen op het forum voor je dingen beweert.
Ik zie het al. Je bent steeds op het verkeerde moment op de verkeerde plek .
Maar ook ik frons hier de wenkbrauwen. Maar ik zeg niks. Voor je het weet ben ik weer verzeild in een slapfight, word ik voor patiënt uitgemaakt en trek ik me mokkend terug in off topic, onderwijl woorden spuiend waarvoor ik zou kunnen worden geband…
Dus 551er: dit keer aan jou de eer
Jeetje, goed verhaal
Die arme @cdg, wordt zo in zijn hempje gezet.
Maar @gensnet, vanwaar de ergenis over die paar tientjes meer of minder?
Is dat het waard?
Hij bedoelt dus gewoon dat het dom is om list te betalen voor een BLRO of BLNR.
Oh ja, daar ben ik het wel mee eens.
8k+ voor een stalen horloge. Voel eens aan je hoofd man, gaat het wel lekker?
Goud willen we Coen.
Goud is voor mensen met plakplaatjes of bejaarden
Staal is het nieuwe ingetogen chic.
Toch niet om zelf te houden hoop ik?
8k waarvan het grootste gedeelte aan marketing en sponsoring. Hartstikke gek zijn/was we/ik…
Als @gensnet ze allebei kan leveren, dan hou ik er wel 1.
En die betaal ik van de winst op de andere.
Yeahhh ghettostickers en gouden Rolex. Het leempje.
Kom eens uit je comfortzone. Als jij een tattoo neemt op je voet neem ik dezelfde. Gaan we er samen heen en daarna biertjes doen.