Ja! En ga nu maar eens goed lezen waarom dit onderwerp nog bestaat!
Bij de meeste fora schrijven een “grote vaste” groep mensen die dan de dienst uitmaken en die eigenlijk met de tijd overal al een mening over hebben en dat dan profileren naar de ander toe alsof hun mening alleen maar geldt en niet dat van de ander. Dingen worden dan belachelijk en onzinnig gemaakt cq gevonden en de meeste nieuwe mensen die hier dan met een serieus onderwerp schrijven haken dan al heel snel af. Ziezo denken dan die vaste groep mensen die zijn we weer kwijt… Volgende slachtoffer.
Ik zie hier veel mensen reageren die niet super veel reageren en daarnaast heb je nog maar weinig aanhangers van je ideeen. Jezelf op deze manier wegzetten is dan ook geheel je eigen gedachte en niet de schuld van het forum en zijn gebruikers…
Het klopt niet helemaal dat ik niet veel bijdraag aan dit forum, maar dat ligt echt niet aan mij. Wanneer je dan aan alle kanten voor “gek” of niet voor “volwaardig” wordt uitgemaakt, vergaat je al heel snel de zin in het schrijven in dit forum. Het gros van de mensen die reageren kunnen zich of willen zich niet verplaatsen in het “probleem” van het betalen van een adviesprijs en maken het onderwerp dan belachelijk om er voor hen dan een plausibele draai aan te geven die hun het beste past. Ga vooral zo door om de potentiële nieuwe schrijvers te ontmoedigen; dan wordt het hier nog wel eens wat op dit forum.
Tot ziens en blijf vooral bij de tijd door altijd en overal de adviesprijs voor te betalen…