Adviezen, meningen en ervaringen gevraagd over Tissot PRS516 T-Sport, en Trendhorloge.NL

Volgens
http://www.horloge.info/nieuws/Tissot-Heritage-PR-516-net-als-in-de-jaren-zestig/1005] [u]Horloge Info[/u
zou die tussen de € 525 en € 655 kosten, afhankelijk van de uitvoering. Valt eigenlijk best mee?
Alleen heb ik nog niet gevonden waar je hem voor die prijs kunt bestellen…

Is echt een plaatje, die blauwe wijzerplaat. Alleen vraag ik mij af of die stalen band met gaten lekker draagt?? En leer hou ik helemaal niet van.

WilSeiko Schreef:

Volgens Horloge Info zou die tussen de € 525 en
€ 655 kosten, afhankelijk van de uitvoering. Valt
eigenlijk best mee?
Alleen heb ik nog niet gevonden waar je hem voor
die prijs kunt bestellen…

Is echt een plaatje, die blauwe wijzerplaat.
Alleen vraag ik mij af of die stalen band met
gaten lekker draagt?? En leer hou ik helemaal niet
van.

Dat valt me inderdaad erg mee. Dacht zelf meer aan rond de €1000 (zoals de Hamilton Pan Europa). Misschien dat AceJewelers hem wel voor die prijs kan leveren, die hebben in ieder geval een groot aanbod van Tissot.

Ik denk overigens dat die band best oké is. Volgens mij heeft de band aan de onderkant van dat retro flexi staal. Mijn enige probleem daarvan is dat dat bij mij altijd een erge haartrekker was. Maar goed, hij zal best comfortabel zijn, ik ga er vanuit dat Tissot daar wel over heeft nagedacht :wink:

Ik geloof dat de heritage zo’n 750 tot 1.000 euro zou moeten kosten, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

De band heeft zoals JTrapman typt een flexibele band. Er is daar ook een opmerking over geplaatst op WUS, maar is maar bar weinig te vinden op internet over het draagcomfort van de band.