@aldindubo Ik heb geen nuttige tip omtrent het horloge. Wel een omtrent de aankoop. NIET DOEN!
Je hebt hierboven voldoende aanwijzingen waarom het om een neppert kan gaan. Vooral de reden van verkoop gaan bij mij de alarmbellen en zwaailichten aan.
@aldindubo Ik heb geen nuttige tip omtrent het horloge. Wel een omtrent de aankoop. NIET DOEN!
Je hebt hierboven voldoende aanwijzingen waarom het om een neppert kan gaan. Vooral de reden van verkoop gaan bij mij de alarmbellen en zwaailichten aan.
Ik mag graag een gokje nemen maar bij dit horloge gaan al mijn alarmbellen afâŠ
Ik zou lekker wachten tot er een andere voorbij komt.
Opmerking in de MP advertentie dat âer niet op vragen wordt gereageerdâ is ook al veelzeggend. Op onzinbiedingen niet reageren (zou ik ook moeten doen in het vervolg) prima maar op vragen ook nietâŠvreemdâŠ
Zeker bang voor lastige vragenâŠ
Grt. Marco
Nog een heel belangrijke: de 1200, 15, 30 en 45 markering op de bezelinsert moeten overeenkomen met de puntjes, en niet de kuiltjes van de bezel. Dat klopt bij het aangeboden exemplaar niet, voor zover ik op de vage foto kan zien (de insert is dus verkeerd geplaatst)
Mijn advies NIET doen heb al meerdere keren contact gehad met deze man en extra info gevraagd die hij niet wil geven ivm fraudegevoelige zaken !!!
Oplichter eerste klas, deze stond er een tijdje terug ook al opâŠis ook hier besproken op HF !!
Vanaf blijven zou ik zeggenâŠ
Bij een ceramische, is de lume pip bij de replica van dit model vaak iets âverhoogdâ. Dus niet helemaal vlak in de insert.
Ook voor dit model: de nummering van de insert is bij de replica gegraveerd. En daarna opgevuld met verf/lak.
In het algemeen: check altijd of de datum goed verspringt, om 00:00 uur dus. Als dit goed gaat, betekent absoluut niet dat hij echt is, maar zo niet, is het wel een teken aan de wand.
Allemaal even melden bij Mplaats, maken we het de verkopen ietsje lastiger.
Neppers verkopen en daar helder over zijn krijg ik nog een nare smaak van, maar daarbij wil ik nog wegkijken. Maar dĂt is regelrecht slecht. Dus: lastig maken die boef!
Dit is eigenlijk de beste en belangrijkste. Zie mijn semi-professionele paint. Met de nadruk op semi. Nep dus. Het puntje zit niet ter hoogte van de kroon.
Werpt een interessant licht op dit topicâŠ
Heb hem gemaild dat hij 100,0% replica is (ik zag dat ook meteen natuurlijk), nu roept ie dat hij hem van zijn vader heeft gekregenâŠâis hij nep dan?â
Ik begin het ook vreemd te vindenâŠ
Compleet overbodig mag ik inmiddels hopen maar WALK AWAY⊠Inderdaad liever wat meer betalen, âbuy the sellerâ is het beste advies wat ik heb gelezen. Echt niet naartoe gaan morgen hoor
Wauw, ik ben even weg and the hell breaks loose.
Ik had al besloten om ervan af te zien sinds mijn ontdekking van de niet matchende nummers op de kaarten en het horloge.
Goed dat je je hebt bedacht
Och, ja. Heel erg. Zo erg, dat ik er gelijk heen ben gehold en hem reeds heb gekocht.
Kijk, ik heb hem nu om:
Ook zit t achter n glaasje. Heb al lang geen replica meer gezien. Maar vroeger hadden de nepper geen glaasje over de lume Pearl heen.
Advertentie is reeds verwijderd volgens mij.