Ady

Vandaag de Oris Big Crown Pointer Date 80th Anniversary Edition in brons overgenomen van Adnan @Ady. Ik een McFlurry, hij een McChicken (graag gedaan) en een dik uur over (onder andere) horloges zitten praten! Gezellige en zeer vriendelijke man. De Oris ziet er helemaal top uit en werkt perfect! Aanrader! :smile: :+1:

2 likes

Mijn Oris verkocht aan deze man. Fantastische communicatie. Man van zijn woord. Aanrader! Tot de volgende Ad!

2 likes

Twee Vostok Amphibias verkocht aan @Ady. Vlotte en plezierige communicatie en nog snellere betaling van zijn kant. Blij dat deze Vostoks nu in goede handen zijn!

2 likes

Aristo verkocht aan @Ady tot volle tevredenheid. Snel contact en snelle betaling. Aanrader!

1 like

Oris verkocht aan @Ady, niet de eerste deal met hem en ook zeker niet de laatste!
Prettige en vlotte communicatie en een vlotte afhandeling zijn er altijd bij hem.
Aanrader om zaken mee te doen :sunglasses:

2 likes

Oris bc4 flight timer verkocht aan @Ady, fijne communicatie en een man van zijn woorden! Ik beveel hem van harte aan.

1 like

Horloge verkocht aan Ady, goede communicatie en snelle betaling.
Kortom een aanrader.

Zojuist een horloge gekocht van @Ady ! Erg vriendelijk en het horloge is als omschreven! AANRADER :sunglasses:

1 like

Een vlekkeloze transactie met @Ady top!

1 like

Super mooie deal met @Ady gemaakt. Erg blij mee en met recht een aanrader!!

1 like

Snelle en duidelijke communicatie. Producten zoals beschreven en netjes verpakt!

1 like

Gezocht en gevonden bij forumlid Ady. Goede communicatie snel handelen en gezellig telefoongesprek. Geld overgemaakt en netjes en snel geleverd. Bedankt daarvoor Ady!

Vandaag mijn Revue Thommen aan @Ady verkocht. Leuke ontmoeting en een snelle en goede deal gesloten. :smiley::+1:

1 like

Seiko SKX007 gekocht van Ady. Allemaal perfect gegaan, horloge is heel mooie staat.

1 like

Mooie deal met @Ady gemaakt, snelle communicatie, vriendelijk en alles volgens afspraak. Super! Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Horloge gekocht van @Ady.
Vlotte communicatie en snel geleverd.
Thx

1 like

Zojuist een G-Shock aan @Ady verkocht. Hij reageerde bliksemsnel, dus de koop was snel gesloten. Daarbij een snelle betaling, prettige communicatie, topper dus.

Heel veel plezier ermee.

1 like

Een Oris van @Ady gekocht. Snelle communicatie en een super kerel. Gezellig gekletst over horloges en eten. Horloge zag er overigens exact uit zoals besproken. Super lid. Thanks en tot de volgende keer!

1 like

Een Commodoor ana-digi NOS van @Ady overgenomen. Ad is een man van zโ€™n woord. Prettige communicate en een vlotte levering. Alles zoals afgesproken en het klokje bullet-proof verpakt. :top: Tot de volgende keer Ad. :+1:

1 like

En weer een horloge gekocht van @Ady , de Seiko SKX007J. Toffe peer en wederom persoonlijk gebracht. Had maar een uurtje de tijd haha, dat werd dus 2,5 uur. Lekker kletsen over horloges en over andere zaken natuurlijk. Ady is echt een aanrader om horloge van te kopen, ben onderhand een groot afnemer van hem :wink:.
Dank je Ady, en het was weer gezellig :+1:

1 like