Aevig Balaur HFLE2016 op verschillende banden

De HFLE2016 is prachtig geworden en veelzijdig.
Al heel mooi op zijn stalen band. Maar ik ben benieuwd hoeveel banden dit horloge kan hebben.

Ik doe hierbij de aftrap. De Balaur op carbon. Mijn inspiratie komt van mijn grail watch, JLC memovox tribute to polaris.

Nu jullie aan de beurt

7 likes

Op een bruine racing strap. Mijn inspiratie komt van dat ik die toevallig nog had liggen :smiling_imp:

15 likes

Op een Hirsch Leonardo. Had ik nog liggen, staat haar erg goed toch?

22 likes

Staat erg goed inderdaad!

Door leer of rubber heeft ie ook iets meer een knipoog naar het verleden. :+1:

1 like

Op een NATO, geleend van de FiF (flipper it Forward)

25 likes

iemand op shark mesh?

Mooi, de Balaur HFLE :thumbsup: Goede bandenswapper blijkbaar.

Ik weet het niet…met curved bandjes en nato’s valt de speling niet zo op. Met normale bandjes vind ik het niet helemaal oke er uit zien.

6 likes

Op de bond nato staat ie ook goed!

1 like

Vandaag eens op leer proberen.
Staat en zit lekker :blush:

Ook met de “gap” valt het imo reuze mee!

7 likes

Valt mee hoor

7 likes

Mijn limited op een H2O canvas band :

12 likes

Omdat het kan;

https://www.instagram.com/p/BOmEEhCjT6w/?taken-by=ghentwatch&hl=nl

5 likes

Pretty Cool!

Eens. Is wel een flink gat.

ik vind het wel mee vallen

Hij overtuigd nog niet helemaal. Straks even op wat Ko’s geprobeerd:

Het horloge is gewoon typisch Aevig, onderscheidend en een eigen smoel. Zoals op de foto’s zichtbaar is zit er toch wel wat ruimte tussen. Dat komt ten eerste door de lange lugs, en ten tweede door de kastvorm. Deze banden zijn relatief dik en er zitten ook nog eens dikke Seiko springbars door. Op mijn pols ziet dat er zo uit:

To flip or not to flip…naar alle waarschijnlijkheid gaat nummertje14 het jaar 2017 niet volmaken bij mij.

2 likes

ik had deze foto’s nodig toen mensen hun inschrijving voor de HFLE aan het verkopen waren… wat een mooi ding zeg. laat die foto’s maar komen hoor!